Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ko jinai kišasi kur jai nereikia
Jau nuo penktos klasės vaikai buvo nukreikiami į spec. mokyklas ir jų bendrabučius. Ten mokėsi iki aštuonių klasių, po to į spec. mokyklas įgyti specialybės. Gana sėkmingai baigdavo, grįždavo į savo miestus dirbti siuvėjomis, kirpėjomis, vyrukai vyriškom darbininkiškom specialybėm, įsidarbindavo, sukurdavo šeimas ir t.t. Nesėkmingų likimų neteko girdėdi. O tie, kurie baigė vidurines, išlaikė egzaminus, stojo į aukštąsias, dirbo pagal paskyrimus, aprūpindavo butais ir kitokios privilegijos. Nebuvo jokių problemų. Stebiuosi, kaip sunkiai jaunimas skinasi kelią, kiek kainuoja tėvams, o jei šeimoje ne vienas vaikas. Mes buvome keturi vaikai ir visiems pasisekė. Jau 30 metų kaip savarankiški, bet nerandame teisingo kelio į priekį švietimo srityje, ji vis lūžtanti, kasmet, gal tiksliau pagal partines nuostatas kas keturi metai vis kitaip ir kitaip. Ir vis blogėjančia kreive. O kas toliau? Nuomonė, kurios nereikia komentuoti. Anų laikų laikmetis, nes buvo taip.
Anais laikais ne be reikalo buvo visi sugrupuoti pagal sugebėjimais. Kam trukdyti geriems mokiniams mokytis su silpnai suvokiančiu, kuris sėdi klasėje ar dėl to, kad sėdėtų, ar dėl sistemos vaidybos. Su spec. sutrikimais vaikas nesuvokia, išeina iš klasės kada nori, pamoka ar ne, reiškia savo nepasitenkinimus garsiai, griebia svetimą kuprinę ir eina mano, nes pamiršta kokia jo. Kaip galima gabiam mokiniui pasiekti mokslo aukštumų, jei klasėje chaosas. Nupušo Švietimo sistema iki bedugnės. Patys kalti.
Čiobiškio specialiusius vaikų auklėjimo ir globos namus,jai bus lengviau "įtraukti'' neadekvatus į čiobiškį...
Živilė protinga moteris, kuri nebijo pasakyti tiesos. Tai visiškas absurdas bandyti sukišti į normalių vaikų klases neadekvačius, tada naudos nebus nei vieniem nei kitiem. Kas iš to kad žmogelis sėdi ministerijoje, neturi žalio supratimo ir lipdo kuprotą.
O Jūs apie pedagogus pagalvojote?
Dirbau kai tokie du klasėje......vaikams nelieka jokio dėmesio ugdyti, visa energija atiduodama autistams, kurie išsiurbti iki paskutinio lašo......pasakysiu atvirai- po darbo dienos būdavo milžiniška neapykanta tiems autistų tėvams, kurie iš manęs sveikatą atima. Tokia yra tiesa.
Su spec poreikių vaikais turi dirbti tam apmokyti žmonės, o ne traumuoti bendrose klasėse kitus vaikus ir mokytojus.
Dirbau kai tokie du klasėje......vaikams nelieka jokio dėmesio ugdyti, visa energija atiduodama autistams, kurie išsiurbti iki paskutinio lašo......pasakysiu atvirai- po darbo dienos būdavo milžiniška neapykanta tiems autistų tėvams, kurie iš manęs sveikatą atima. Tokia yra tiesa.
Su spec poreikių vaikais turi dirbti tam apmokyti žmonės, o ne traumuoti bendrose klasėse kitus vaikus ir mokytojus.
Absurdas su galva nesveiku vaiku ileidimas i bendras klases, nebus naudos nei jiems, nei kitiems, taigi buvo atskiros spec. mokykloms tokiems vaikams ir viskas buvo visiems gerai, bet tai valdžiuke sugalvojo labai humaniška tvarka, o kokios bus pasekmes jau jiems nesvarbu, kad kentes mokytojai, kentes mokslas sveikiesiems mokiniams, kentes patyčias patiriantys nesveikieji, bet paukščiukas valdžios plane bus uždetas...
Manau ši problema yra tame, kad reikalinga sunaikinti valstybines mokyklas. Jau dabar daugelis tėvų sutiktų ir net moką už savo vaikų mokslą. Kai mokslas bus mokamas, tai tuomet ir problemos dings. Juk niekas nesirinks mokyklos, kurioje vyrauja nesaugi mokymosi aplinka, patyčios. Ir ko gero niekas neves savo protine negalia turinčios atžalos į mokyklą, kur reikia mokėti už mokslą, tam, kad ši sėdėtų kamputyje ir nieko neišmoktų. Juk dabar ką matome, kad pusė klasės yra mokytojo tiesiog nepastebima, tačiau jų negalima neigiamai vertinti tai vertinama teigiamai, bet ką rodo brandos kasmetiniai egzaminai. Taip tai Lansbergio ir kitų politikų planas, žlugdom mokyklas, kuriam privačias ir gyvensime iš to. Juk vaikai turės mokytis, kaip ir su narkotikais.
Mano sūnus,dar sovietiniais laikais baigė Šiaulių logopedinę mokyklą,po to įsigijo profesiją,dirba ,sukūrė šeimą,augina savo vaikus.Niekas jo nediskriminavo,o ir jis jautėsi pilnavertis savo aplinkoje,kartu su kitais mokydamasis specialioje mokykloje pagal specialiai parengtą progrmą,papildomai gaudamas logopedines pamokas
@Vidmantė
Tikrai taip
O kaip su patyčiomis,ar tiems visų nekenčiamiems nestandartiniams vaikams patyčios ir sveikatos ir žinių pridės?
@Amžėjanti
Kas liečia patyčias, tai pirmiausiai žiūrėkime šaltinį iš kur jos atsiranda. Ir labai puikiai pastebėsite, kad kaltininkai yra tie mokiniai, kurie blogai mokosi, kuriems mokymosi procesas neįdomus ir jie stengiasi savo pertekline energija išlieti į patyčias ir smurtą. Mano asmeninė patirtis parodė tai, kai po 10 klasės daugelis jaunuolių išeina į profesines mokyklas, tai ir patyčios baigesi. Profesinėse mokylose iš jų niekas nesityčioje, nes ten visi panašūs ir visi sugeba įsitraukti į mokymosi procesą. O like mokytis 11 ir 12 klasėje irgi nebeturi savo tarpe atsilikėlių ir trukdančių mokymosi procesui bei keliančių grėsme ar kitaip sudarančių nenormalia mokymosi aplinką. Štai ir atsakymas. kai klasėse mokysis panašaus lygio mokiniai, tai nebus nei patyčių ir mokymosi lygis bus daug aukštesnis.
@Viskam yra sprendimas
Aš sutinku,bet kaip apsigins tie nevisai tokie,jie juk pirmiausia ir taps tuo patyčių objektu?Patyčioms ir pasirenkamam patyčių objektui nebūtinai vadovauja tie iš nuobodolio,labai jau daug yra dėl turtinės,socialinės padėties,o neįgalūs tai jau visiems sluoksniams tinka kaip patyčių objektas
@Amžėjanti
Tikrai dirbau ne vienoje gimnazijoje. Mačiau ir neįgalių, mačiau ir mokinių, kurie mokosi pagal specialią ugdymosi programą. Ir daug kas priklauso nuo mokylos administracijos, nuo bendro mokinių mokymosi lygio. Ir tikrai nėra patyčių objektas vien tam, kad tavo tėvai yra neturtingi. Mes esame įprate manyti, jei mes turtingi, tai mūsų atžala nebus patyčių objektu. Dar turi labai daug įtakos, kaip jaunuolis mokosi, jei jis yra stabdis kitiems, jei jis turi kažkokių sveikatos sutrikimų, jei turi kažkokių psichikos sutrikimų tai aišku jis automatiškai taps patyčių objektu. Tačiau jei toks jaqunuolis bus tarp tokių pačių tai jis daug geriau jausis ir daug geriau mokysis. Esu susidūręs su autistais, kuriuos bendė integruoti į bendro lavinimo mokylą ir rezultatas nulinis. Po kelių mėnesių atgal grįžo į specializuotą mokyklą. Teko bendrauti su treneriu, kuris iš bendro lavinimo mokylos pasiimė į savo bokso treniruotes, tvirtus, nesugebančius mokytis mokinius. Ir rezultatas stebinantis. Nes šie mokiniai savo pertekline energiją, kurios neišnaudoja pamokų metu, išnaudoją bokso salėje.
@Viskam yra sprendimas
Jūs atitrūkęs nuo gyvenimo,pagal jus dabar mokyklose nėra patyčių?O gal mokyklose visada yra tų nuskriaustų kuriems kiti netitinka jų lygio?
REKLAMA
REKLAMA
Kirto Pinskuvienei dėl planų atskirai mokyti vaikus su spec. poreikiais: „Yra esminis stabdis“