Susitarimą pasirašė Kauno technologijos universitetas (KTU), Vytauto Didžiojo universitetas (VDU), Kauno kolegija (KK), Kauno technikos kolegija (KTK) bei ekonominės plėtros agentūra „Kaunas IN“, antradienį pranešė iniciatyvos atstovai.
Pasak pranešimo, tai pirmasis atvejis Lietuvoje, kai vieno miesto aukštosios mokyklos siekia kartu didinti jo patrauklumą.
Pasirašiusieji susitarimą inicijuos reklamos kampaniją, jos metu Kauno kaip studijų miesto patrauklumas bus atskleistas per keturias sritis: studijų aplinkos, kultūros, maisto ir gėrimų bei aktyvaus laisvalaikio. Startuojančios kampanijos šūkis – „Kaunas tau limpa!“, jos veidu pasirinkta ryški žalia spalva bei jaunimo mėgstami lipdukai.
Kaip teigia KTU rektorius Eugenijus Valatka, Kaunas „visada buvo vadinamas studentų miestu“, o šiuo metu jis yra tapęs miestu, kuris gali pasiūlyti įvairias ir kokybiškas studijų programas, naujausią mokslo bazę bei infrastruktūrą.
VDU rektorius Juozas Augutis akcentavo ryškų Kauno vaidmenį 2022-aisiais Europos kultūros sostine pritraukiant tūkstančius svečių, pasaulinio lygio menininkus. Tuo metu Kauno technikos kolegijos direktorė Lina Girdauskienė abiturientus ir būsimus studentus kviečia „paskanauti“ Kauno atrandant mieste gausybę įvairių šalių virtuves pristatančių restoranų, kavinių.
Kauną pamėgti turėtų ir aktyvaus laisvalaikio entuziastai, kurie, anot Kauno kolegijos direktoriaus Pauliaus Baltrušaičio, mieste taip pat ras sau tinkamų užsiėmimų: čia yra 130 kilometrų dviračių takų, patrauklios žaliosios erdvės, kita sporto ir pramogų infrastruktūra.
Projektui specialiai sukurtoje svetainėje studijuokkaune.lt ketinama skelbti naujienas, Kauno aukštųjų mokyklų alumnų sėkmės istorijas, taip pat čia aukštųjų mokyklų atstovams bus galima užduoti rūpimus klausimus apie studijas Kaune.
Pranešama, kad būsimiems studentams Kauną pristatanti kampanija aktyviausiai vyks vasarą, prašymų priimti į aukštąsias mokyklas pildymo ir pateikimo metu. Dėmesio sulauks ir abiturientų tėvai bei mokytojai.
Studentų pritraukimo kampaniją „Kaunas tau limpa!“ koordinuoja Kauno miesto investicinės aplinkos gerinimo, turizmo ir tarptautinės rinkodaros agentūra VšĮ „Kaunas IN“. Prie šios kampanijos prisidėjo KTU, VDU, KK, KTK.