Naujojo tilto ir kelio projektas buvo pradėtas rengti jau 2000-aisiais metais. Rajono taryba dar 2002 metais priėmė reikalingus sprendimus, tačiau, bendrovės „Patvanka“ projektų vadovo Rimanto Dieninio teigimu, projektą pristabdė Kauno aplinkosaugininkai. 2004-aisiais atlikus papildomą poveikio aplinkai tyrimą, atsirado poreikis visą projektą derinti iš naujo, kadangi baigėsi parašų galiojimo terminas.
„Kauno dienos“duomenimis, 2003-2004 metais šalia Nevėžio, toje vietoje, kur planuojama statyti naująjį tiltą ir kelią, žemės sklypai buvo grąžinti savininkams.
„Visi žinojo, kad ši teritorija reikalinga visuomenės poreikiams. Nesuprantama, kodėl miesto valdininkai čia suformavo sklypus. Tai gali būti viena priežasčių, kodėl naujojo tilto projektas nejuda“, - sakė vienas Kauno rajono administracijos tarnautojas.
2006 metų pradžioje Kauno miesto meras Arvydas Garbaravičius po susitikimo su rajono vadovu Leonardu Gineika žadėjo operatyviai išspręsti iškilusias problemas. Tačiau po demonstratyvių pažadų padėtis nepasikeitė, rašo dienraštis.
A. Garbaravičius, priminus apie beveik prieš metus duotus pažadus paspartinti projektą, visą kaltę buvo linkęs suversti valdininkams.
„Savivaldybės administracijai buvo duoti konkretūs nurodymai. Daugiau jokių signalų negavau“, - tvirtino meras.
Savivaldybės administracija iki šiol yra tik išdavusi sąlygas detaliajam planui rengti. Kauno miesto tarybai jokių sprendimų projektų, susijusių su naujojo tilto ir kelio projektu, nebuvo pateikta.
REKLAMA