Populiarėjantis ir iš pirmo žvilgsnio nesudėtingas apsipirkimo būdas internetu sukelia daugiau problemų, nei buvo galima įsivaizduoti, ketvirtadienį rašo dienraštis "15min".
Kaunietė Jurgita dar vasaros vidury, liepos 10 dieną, užsisakė prekių iš internetinio puslapio www.laredoute. fr, tačiau siuntinio iki šiol ji taip ir negavo. Dar daugiau, nepanašu, kad kas nors ruoštųsi grąžinti pinigus už nepristatytas prekes.
Ši kaunietė nėra vienintelė nukentėjusioji. Viename populiariame lietuviškame interneto diskusijų forume jau kuris laikas netyla piktos kalbos apie stipriai vėluojančias iš šio puslapio užsisakytas prekes. "Už tuos pinigus, kuriuos išleidau užsakymui, būčiau puikiausiai apsipirkusi ir čia, Lietuvoje, kai buvo nuolaidų metas. Jei negausiu siuntinio greičiausiai man atsiųs čekį, bet jo išgryninimas kainuoja. Tad taip būsiu ne tik nesulaukusi savo užsisakytų prekių, bet ir patirsiu nuostolių", - sakė pasipiktinusi Asta.
Rugpjūčio 8 d. visos siuntinių negavusios moterys gavo elektroninius laiškus, kad jų siuntiniai yra anuliuojami, neva dėl "problemų su jūsų šalimi". Situaciją omentavusi AB "Lietuvos paštas" Ryšių su visuomene skyriaus vyriausioji specialistė Jurgita Čepulytė teigė, kad dėl problemų su prekėmis pašto negalima kaltinti.
"Jeigu prekės pristatomos paprastuoju ar greituoju tarptautiniu paštu, o ne per privačią bendrovę, klientas, pateikęs prekių užsakymo numerį, turi teisę iš kompanijos atstovų sužinoti siuntos išsiuntimo iš Prancūzijos numerį. Tada tarptautinėje pašto siuntų paieškos sistemoje įvedus konkretų pašto siuntos numerį, galima sužinoti, ar siunta buvo išsiųsta ir kur galėjo būti užlaikyta", - sakė J.Čepulytė.
Pašto pervežimo centro darbuotoja Janina Semenaitė informavo, kad pastaruoju metu pasitaikė atvejų, kad iš Prancūzijos atkeliaujančios siuntos Lietuvą pasiekia pavėluotai.