„Kiek aš žinau, rangovas artimiausiu metu pradeda gavęs reikiamus leidimus tos sijos demontavimą ir jo metu atitinkamai ribos eismą tam tikrose juostose abiejuose tiltuose“, – pirmadienį LRT radijui sakė LAKD vadvas Remigijus Lipkevičius.
Demontuojama tilto konstrukcija įgriuvo vasario 14-osios vakare. Anot R. Lipkevičiaus, ji per savaitgalį stabilizuota, kad nekeltų pavojaus eismo saugumui per šalia esančius šiaurinį ir pietinį tiltus.
„Per savaitgalį yra stabilizuotos tos kolonos grunto pagalba. Visų tų priemonių imamasi tam, kad apsaugotume vairuotojus. (...) Kiek yra man žinoma, pasvirusi sija per savaitgalį, nors ir buvo pakankamai didelis vėjas, nėra pajudėjusi ir tas džiugina, žmonės budi 24 valandas per parą, stebi ir jeigu kažkas būtų netikėto, imtųsi nedelsiant priemonių, kad ta situacija būtų suvaldyta“, – kalbėjo R. Likevičius.
Tilto griovimo darbus atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Aldas Rusevičius sako, kad pasvirusios konstrukcijos demontavimas prasidės gavus leidimus.
„Pirmiausiai reikia gauti leidimus. Šiuo metu vežamas gruntas, formuojamas pylimas po konstrukcija, tiek iš tilto galo, kur bus galima pastatyti griovimo techniką ir mes ten suformavę aikštelę, padengę gelžbetonio plokštėmis statysime ilgastrėlę techniką, kad iš galo būtų galima mažais gabaliukais karpyti tą konstrukciją“, – LRT radijui pirmadienį sakė A. Rusevičius.
A. Meškinio tiltas per Nerį Kaune iš dviejų tiltų pertvarkomas į trijų dalių: pernai pavasarį atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinis bus nugriautas ir jo vietoje statomas naujas, o pietinis bus iš esmės rekonstruojamas.
LAKD vadovo teigimu, speciali komisija aiškinasi vidurinio tilto konstrukcijos griuvimo priežastis – jų R. Lipkevičius nekomentuoja, kol nebus išvadų.
„Vadovaus tai komisijai Statybų inspekcija ir aš manau, kad sužinosime realias priežastis, dėl ko taip atsitiko. Yra įvairių idėjų, tačiau kol nėra parengtos išvados, nenorėčiau apie tai kalbėti“, – teigė R. Lipkevičius.
Darbus sustabdžiusios Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) atstovė Jolanta Bielskienė sako, kad tilto griovimo vietoje iš karto po incidento buvo užfiksuota daug pažeidimų, dėl to darbai buvo sustabdyti.
„Daug pažeidimų, daug pavojų žmonėms, todėl sustabdėme visus darbus. Tarkime, avarijos likvidavimo darbai buvo vykdomi neparengus griovimo darbų plano, nebuvo atlikti nugriuvusio tilto dalį laikančių atraminių konstrukcijų patvarumo ir stiprumo skaičiavimai. (...) Pavojingiems darbams vadovauja nustatyta tvarka neatestuotas darbų vadovas, kuris patikrinimo metu negalėjo pateikti jokių darbuotojų saugą ir sveikatą užtikrinančių sprendimų, pavojinga zona nebuvo aptverta“, – LRT radijui sakė J. Bielskienė.
„Šiandien turbūt darbo inspekcijos specialistai spręs toliau, ar bus galima toliau vykdyti tuos darbus“, – teigė J. Bielskienė.