Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Labas Vakaras, to vairuotojas Cia tikrai nusikalbejote, kad Vokietijoje kiekvienas moksleivis turi atvazineti tiek valandu, kiek jam yra metu. Buciau ilgai vazinejusi...
Aš galiu drąsiai pasakyt, kad tikrai daug priklauso nuo instruktoriaus, žinau tikrai ne vieną, kuris vairavimo laiką išnaudoja tam , kad juos kur nors nuvežtų jų reikalais arba važinėja ten kur praktikos reikia mažai. Pati mokausi ARV mokykloje ir galiu drąsiai sakyt, kad ir dėstytojas ir instruktorius yra tikrai geri mokytojai ir per nedidelį laiko tarpą sugebą tikrai neblogai išmokyti, tačiau reikia pačiam norėt išmokt. O dėl praktinio vairavimo valandų tikrai mažoką, o papildomos vis dėlto nemažai kainuoja, taigi nesinori ir jų imti.
“Iki 2000–ųjų mokyti vairuoti galėjo visi, turintys ne mažesnį kaip trejų metų vairavimo stažą. Greičiausiai verslininkų iniciatyva Seime buvo inicijuota pataisa ir vairavimo mokymas perduotas vairavimo mokykloms”, - komentavo V.Sadauskas. Tačiau, anot jo, realybė parodė, kad vairuotojai parengiami nekokybiškai, avaringumas per šešerius metus šalyje išaugo, daugėja avarijų, kurias sukelia ką tik vairuotojo pažymėjimus gavę asmenys. Jo teigimu, naująją tvarką inicijavo visuomenė.
Taigi mielieji istatymu priemejai, atsizvelkite ir i paprastus gyvenimiskus skirtumus... kas buvo pries 6 metus, o kas dabar...!
O kas liecia kara keliuose tj teisingiausia butu kad leistu laikyti nuo 21metu,o ne 18 kj dar vejai galvoje. Visiskai pritariu!
Galbut uztektu ir 10 pamoku po 2 val(akademines),jeigu visa laika galetume isvazineti,o dazniausiai buna tjp kad realiai pravaziuojam vos valandele ir tai kartais tenka instruktorius vezioti ju paciu reikalais.Piredo mokyklos tik paruosia vairavimui.Realiai patirties igaunama savarankiskai.O kas liecia kara keliuose tj teisingiausia butu kad leistu laikyti nuo 21metu,o ne 18 kj dar vejai galvoje.
Vairuotojai , kol nepatyrę , patys turi žinoti ką jie sugeba ir atitinkamai važinėti . Atsakingai ir saugiai vairuoti niekas neišmokins , jei nenorėsi .
Nemokanciam islaikyti vairavimo egzamina Kauno Regitroje kainuoja nuo 200Lt. Jeigu nebutu galimybes jaunuoliai patys bamdytu mokytis ir imtu papildomu pamoku.
Gal vertetu padaryti kad vairavimo instruktorius nebutu zinomas is anksto arba egzamina reiketu islaikyti pas du atskirus nezinomus instruktorius
Jokia paslapris ar naujiena ,kad pagrindinis VM tikslas ismokyti islaikyti egzaminus ,o ne vairuoti... Net marsrutai parenkami taip kaip mazdaug vaziuosi per egzamina...Kai kurie instruktoriai specialiai gasdina ypac moteriskes ,kad neislaikys jeigu nevaziuos su juo papildomai.Mokes -aisku- tiesiai jam i kisene.....
Gerb. ponai Svarbiausia del karo keliuose yra kalta musu visu gerbiama keliu policija, kuri atvirai sakant "nedirba" arba dirba sau t.y. renka "duokle", bet ne visuomenei. Parodykit nors viena Lietuvos pilieti, kuris nuvaziaves i vakaru Europa ar Amerika, vazineja taip kaip cia pas mus....ten net indas, kuris Indijoje vazinejo per raudona sviesa, Londone visada sustoja. Ir nekaltinkit vairavimo mokyklu, teises issilaikyti JAV vieni niekai, bet po to jusu lauke kalejimas ir dideles baudos, jei lakstysit taip kaip savo salyje....stai taip. Taip pat keliu policija yra daug aukstesnio issilavinimo nei pas mus.
turi buti naikinama aikstele nes joje ismokes kaip maxei pastatyti tacka, nemoka vaziuoti realiomis eismo salygomis. Taip pat cia prisideda per svelnios bausmes bei per senas automobiliu parkas.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų