• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje prasidedant kalėdinėms mugėms, kai kurie prekybininkai pastebi, jog prekybos pradžia vangi, tačiau artėjant šventėms tikimasi didesnio aktyvumo. Kiti daugiau vilčių deda į ne pirmus metus vykstančias muges elektroninėje erdvėje.

Lietuvoje prasidedant kalėdinėms mugėms, kai kurie prekybininkai pastebi, jog prekybos pradžia vangi, tačiau artėjant šventėms tikimasi didesnio aktyvumo. Kiti daugiau vilčių deda į ne pirmus metus vykstančias muges elektroninėje erdvėje.

REKLAMA

Be to, verslininkai pastebi, kad gyvose mugėse lankytojų srautas sumažėjo, tačiau kainos už leidimus prekiauti nepasikeitė.

„Dieduko meduolių“ įkūrėjas Ramūnas Žukauskas, prekiaujantis rankų darbo meduoliais, šiemet dalyvauja Vilniaus, Druskininkų mugėse, žada atvykti ir į Klaipėdą. Visgi jis sako, kad kol kas prekyba silpna.

„Lūkesčių kol kas neturiu jokių, tiesiog viskas likimo valioje. Negalvoju, kad kažkas gali būti stebuklingo, bet netikiu, kad ir blogai. Visada optimistiškai žiūriu į ateitį, o kaip bus iš tikrųjų, sunku prognozuoti“, – BNS sakė R. Žukauskas. 

„Kol kas prasidėjo silpnai. Priešpandeminiais metais būdavo toks bumas iš karto, o dabar viskas palengva, nėra anšlago. Aišku, per atidarymą, eglutės įžiebimą, tą vakarą padirbom porą valandų,  kaip ir anksčiau, bet toliau, kai vyksta prekyba diena iš dienos, nėra to džiaugsmo“, – kalbėjo jis. 

REKLAMA
REKLAMA

Jis sako užsiregistravęs ir virtualioje mugėje, tačiau daugiausiai susidomėjimo sulaukia savo feisbuko paskyroje. 

Tuo metu „Laukės fabrikėlio“ įkūrėja Lina Laukė, prekiaujanti rankų darbo papuošalais, sako, jog gyvos mugės nepritraukia tiek lankytojų, kaip anksčiau, o virtualios mugės populiarėja. 

REKLAMA

„Virtuali mugė startavo tik prieš keletą dienų, bet pagal tai, ką matau sistemose, per kur ateina žmonės į mano puslapį ir prasideda pirkimai, tai tikrai labai stipriai šoktelėjo lankomumas. Tikiuosi, kad bus labai gerai, nes kažkaip žmonės ne visi eina į gyvas muges, dauguma dairosi internete“, – BNS sakė L. Laukė. 

Anot jos, šiemet ji dalyvaus gyvoje mugėje Vilniuje, tačiau kitų teko atsisakyti, nes kainos už prekybos vietą nesikeičia, o žmonių srautai mažėja. 

REKLAMA
REKLAMA

„Prieš dvi savaites buvome išvažiavę į Klaipėdą ir Vilniuje „Ozo“ prekybos centre buvome, tačiau labai keista, mes buvome nematomi, nežinau, kodėl. Į Klaipėdos renginį apskritai žmonių neatėjo, gal priežastis yra pandemija, ten buvo prieškalėdinė mugė“, – sakė L. Laukė.

„Šiemet kelių renginių atsisakiau vien dėl to, kad kainos yra tokios pačios, jos yra kosminės, jeigu už tris dienas turi susimokėti 250 ar 300 eurų. Tai yra labai daug. Jeigu prekiauji maisto produktais, tada sutinku, bet žmonės, kurie prekiauja savo darbais, savo kūryba, tai tikrai per didelė kaina“, – kalbėjo menininkė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

L. Laukė sako pastebėjusi, kad įprastai didžiausi pirkėjų srautai būna likus savaitei iki Kalėdų – pirmosios gruodžio savaitės dažniausiai būna apsižiūrėjimui: „Žmonės susipažįsta, apsižiūri, išsirenka, spontaniškų dovanų nėra daug“.

Savo mezginiais prekiaujanti klaipėdietė Lina Simonavičienė sako, kad jau kelerius metus dalyvauja tik internetinėse mugėse.

REKLAMA

„Į tas muges išeiti, laikas susigaišta, o internetinėje erdvėje „eina“ tie mezginukai. Anksčiau, būdavo, padalyvaudavau“, – BNS sakė L. Simonavičienė.

Visgi ji sako pastebėjusi, kad šiemet susidomėjimas prasidėjo gana vėlokai.

„Šiemet yra truputį prasčiau. Darbo yra, turiu tikrai, bet būdavo sąrašas didžiausias, pagal eiliškumą, kad tik suspėčiau, o šiemet tokio didelio sąrašo neturiu, gal paskutinėmis dienomis visi bus“, – svarstė L. Simonavičienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų