Per šį eismo įvykį žuvo automobilio „Hyundai Starex“ vairuotojas (1970 m. gimimo) bei abu keleiviai – 1969 m. ir 1956 m. gimę Rusijos Federacijos piliečiai. Dėl 1956 m. gimusio vyro gyvybės medikai kovojo dar kurį laiką, bet ji užgeso antradienio pavakarę. Tuo tarpu sunkvežimio vairuotojui buvo nustatytas kairės kojos padikaulio lūžis. Suteikus pagalbą jis buvo išleistas į namus.
Tragiška avarija įvyko vasario 25 d., apie 10.29 val., Ukmergės r., kelio A6 „Kaunas-Zarasai-Daugpilis“ 59 km. Policijos pareigūnai aiškinasi įvykio aplinkybes ir bando nustatyti, kas kaltas dėl šios tragiškos avarijos. Tad prašoma visuomenės pagalbos.
Įvykį mačiusius asmenis prašoma kreiptis į Vilniaus apskr. VPK Kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui tyrimo skyriaus vyr. tyrėją Laimutį Kublicką, (Vilniuje, Mėnulio g. 11, kab. 509, tel. (8 5) 271 9454, el. p. [email protected]) arba skyriaus viršininką Alvarą Bacevičių (kab. 511, tel. (8 5) 271 9442, el. p. [email protected]).
Ieško liudininkų
Policijos tyrėjas L. Kublickas tv3.lt pabrėžė, kad šiam tyrimui yra svarbus bet koks įrodymas, kuris padėtų atsakyti į esminius klausimus:
„Tai gali būti vaizdo registratoriumi užfiksuoti duomenys, telefonu padarytos nuotraukos ar nufilmuoti vaizdai. Žinoma, svarbu ir žmonių liudijimai. Kreipėmės į visuomenę, nes šiuo metu neužtenka informacijos, liudininkų, kurie padėtų atsakyti į svarbius ikiteisminio tyrimo klausimus. Įvykis nutiko dienos metu, judriame kelyje, tad tikimės, kad visuomenė neliks abejinga ir sureaguos.“
Pareigūnas atkreipė dėmesį, kad svarbiausia surasti tuos žmones, kurie matė patį incidentą arba tuos, kurie pirmieji sustojo nelaimės vietoje.
„Gali būti tokių vairuotojų, kurie sustojo tragedijos vietoje, bet sužinoję, kad pagalba jau iškviesta, nuvažiavo. Jų parodymai būtų itin reikšmingi. Remiantis pirmųjų liudininkų parodymais galime priimti sprendimus“, – akcentavo L. Kublickas.
Bet kuriuo atveju, paraleliai dirbama ir su turimais įrodymais. Jau buvo apklaustas sunkvežimio vairuotojas. Ekspertai dirbę įvykio vietoje vertina surinktus įrodymus bei siekia nustatyti, kuri transporto priemonė (arba abi) išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą. Tikėtina, kad gali pakakti ir šių ekspertų išvadų.
„Tyrimai kai per eismo įvykį žūsta arba yra sužalojami žmonės yra gerokai jautresni. Turi būti aiškiai įrodytos aplinkybės, kad neliktų neaiškumų“, – apibendrino L. Kublickas.
Plačiau apie nelaimės priežastis – TV3 reportaže.