Sostinėje įsikūręs „Akropolis“ skaičiuoja, kad klientai iš Baltarusijos gali sudaryti iki 5 proc. visų pirkėjų. Prekybos ir pramogų centro atstovai teigia, kad prekių asortimento dėl svečių iš kaimyninės šalies nekeičia, tačiau tenka šiek tiek prisitaikyti aptarnavimo lygmenyje, rašo DELFI.
Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbonavičius DELFI teigė, kad dėl pastebimo klientų iš užsienio kiekio buvo pakeisti įėjimų pavadinimai į skaičius.
„Pavyzdžiui, parduotuvės stengiasi įdarbinti ir rusų kalbą mokančius pardavėjus. Pernai centre atidarytas banko skyrius, kuriame nuo ankstaus ryto galima pasikeisti daugiau nei 20-ies šalių valiutą, tarp kurių ir Baltarusijos rubliai, Ukrainos grivnos, Bulgarijos levai“, - paslaugų pasikeitimus atsižvelgiant į pirkėjų šalis aiškino pašnekovas.
Č. Urbonavičius DELFI pasakojo, kad populiariausi tarp baltarusių - drabužiai ir avalynė. Antroje vietoje – elektronikos prekės, buitinė technika. Trečioje – juvelyriniai dirbiniai. Taip pat kosmetika.
„Paprastai baltarusiai renkasi žinomus prekių ženklus, brangesnes prekes“, - pridėjo jis.
„Akropolio“ atstovas skaičiuoja, kad vidutiniškai pirkėjas iš Baltarusijos išleidžia apie 600-800 Lt.
Stilistas Kęstutis Rimdžius teigia matantis kaimyninės šalies gyventojų įtaką sostinėje siūlomų drabužių pasiūlai. „Manau, kad iš principo ne tik „Akropolis“, imant visą rinką ir šią tautą, yra pakeistas, bet ir senamiestis. Kalbu apie tas parduotuves, kurios orientuojasi į turtingą klientą“, - sakė DELFI pašnekovas.