Padeda didinti pardavimus
„Pagrindinis įmonės darbas susijęs su elektroninėms parduotuvėms pritaikyta el. naujienlaiškių siuntimo platforma. Čia klientai gali kurti naujienlaiškius, pristatančius akcijas, naujas prekes ir pan.“ – sako „Soundest“ bendraįkūrėjas ir vadovas Rytis Laurinavičius-Lauris.
Jo teigimu, įmonės sėkmę lemia ir didžiausią pridėtinę vertę klientams kuria nuolat tobulinama išmani sistema, kurios tikslas – padėti parduotuvei didinti pardavimus, pasiekiant potencialų pirkėją su reikiama žinute reikiamu metu.
„Pavyzdžiui, el. parduotuvėje registruotas pirkėjas įsidėjo į prekių krepšelį pasirinktą daiktą, tačiau jo nenusipirko. Mūsų platforma gali atpažinti tokią situaciją ir išsiųsti priminimo laišką su nuolaidos ar nemokamo pristatymo pasiūlymu. Neretai to pakanka, kad dvejojantis pirkėjas grįžtų ir įsigyjų prekę“, − pasakoja R. Laurinavičius-Lauris.
Geri užsakovų atsiliepimai padėjo „Soundest“ suburti platų klientų ratą, kurių 95 proc. – užsienyje veikiančios įmonės. Apie 50 proc. klientų yra JAV, 20 proc. – Didžiojoje Britanijoje, o likusi dalis išsibarsčiusi per visus žemynus.
Kreipėsi pagalbos į VU
„Pradėję veiklą tarptautiniu mastu neturėjome beveik jokių pranašumų ir supratome, kad galėsime konkuruoti tik tada, jei pasiūlysime technologiškai pažangesnį pasaulinio lygio sprendimą. Tam prireikė kreiptis į mokslininkus. Ėmėme bendradarbiauti su VU Matematikos ir informatikos fakultete dirbančiais duomenų mokslininkais (angl. data scientists). Jie atliko mūsų sukauptų duomenų analizę ir sukūrė interneto vartotojų elgsenos prognozavimo modelius, kurie leidžia naujienlaiškių siuntimo platformą paversti dar efektyvesniu įrankiu. Tokios išsamios mokslinės duomenų analizės savo jėgomis nebūtume galėję atlikti tiek dėl žinių stokos, tiek dėl techninių apribojimų – analizė atlikta su VU esančiu galingu „superkompiuteriu“, − pasakojo „Soundest“ vadovas.
R. Laurinavičius-Lauris pastebi, kad su VU mokslininkais įmonė ėmė bendradarbiauti pasinaudojusi Ūkio ministerijos administruojama Europos Sąjungos (ES) investicijų priemone „Inočekiai LT“, kuri ir suvedė „Soundest“ su tyrėjais.
„Priemonė „Inovaciniai čekiai“ maloniai nustebino ir tuo, kad ja buvo labai paprasta pasinaudoti. Tiek pačios paraiškos rengimas, tiek ataskaitų ruošimas ir teikimas buvo labai greitas ir sklandus. Pajutusi naudą įmonė ir šiemet planuoja teikti paraiškas pagal darbuotojų kompetencijų tobulinimui skirtas Ūkio ministerijos administruojamas ES investicijų priemones „Inomokymai“ bei „Kompetencijos LT“. Pagal pastarąją priemonę paraišką ketina teikti asociacija, kurios narė yra įmonė, – sako pašnekovas.
Skatina tapti inovatyviomis
Ūkio ministerija ir Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) kviečia įmones bendradarbiauti su mokslo ir studijų institucijomis, išnaudoti jų turimas žinias kuriant inovatyvius produktus bei paslaugas.
Pirmasis kvietimas įmonėms teikti paraiškas pagal priemonę „Inovaciniai čekiai“ galioja iki 2017 kovo 16 d. 16 val. Pirmuoju kvietimu į įmonių projektus planuojama investuoti 2,5 mln. eurų.
Priemonės „Inovaciniai čekiai“ tikslas – skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą, padėti verslui investuoti į mokslinius tyrimus, eksperimentinę plėtrą ir inovacijas (MTEPI), pasitelkiant mokslo ir studijų institucijas, jų turimas žinias bei įrangą. Pareiškėjai gali gauti finansavimą techninių galimybių studijoms atlikti, ankstyvosios stadijos MTEPI projektams.
Iš viso ES investicijos pagal šią priemonę iki 2020 m. Lietuvoje sieks 10,136 mln. Eur. Taip pat planuojama pritraukti iki 11,203 mln. Eur privačių lėšų.
Daugiau informacijos apie investicijų priemonę „Inovaciniai čekiai“ galima rasti Ūkio ministerijos (www.ukmin.lt) arba ES investicijų (www.esinvesticijos.lt) svetainėse.
Informacija parengta bendradarbiaujant su Ūkio ministerija, jos skelbimas finansuojamas ES lėšomis.