• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lenktyninkai Benediktas Vanagas ir Antanas Juknevičius sutaria, diskutuoti apie situaciją keliuose reikia ne tik nutikus tragiškiems eismo įvykiams, bet nuolat. Profesionalūs lenktynininkai siūlo į situaciją žvelgti plačiau.

Lenktyninkai Benediktas Vanagas ir Antanas Juknevičius sutaria, diskutuoti apie situaciją keliuose reikia ne tik nutikus tragiškiems eismo įvykiams, bet nuolat. Profesionalūs lenktynininkai siūlo į situaciją žvelgti plačiau.

REKLAMA

B. Vanago teigimu, atšilus orui ir pagerėjus vairavimo sąlygoms žmonės atsipalaidavo, „o tuomet, kai dingsta budrumas ir nutinka tokie tragiški įvykiai“.  

„Abidvi rankos turi laikyti vairą“, – prideda A. Juknevičius. Anot jo, tai itin svarbu, nes „nevaldomas automobilis tampa ginklu, kuris žudo“. Lenktynininkas sako, kad avarijas neretai sukelia atidumo trūkumas, užsiėmimas pašalinėmis veiklomis sėdint už vairo. 

Ne greitis kaltas

Lenktynininkai plačiau pakomentavo eismo įvykį Maišiagalos miestelyje.

„Aš manau, kad ten nėra greitis kaltas, iš padangų žymių nesimatė, kad jisai lėkė“, – teigė Antanas Juknevičius. Jis nesupranta, kaip lygiame kelyje, kuriame nėra posūkių, galima išvažiuoti į priešpriešinę juostą.

REKLAMA
REKLAMA

Antradienį paaiškėjo, kad 5 žmones Vilniaus rajone pražudęs vyras – be teisių. Šiuo metu jau surinkti ikiteisminio tyrimo duomenys leidžia pagrįstai manyti, kad Audi A4 vairavęs vyras neturėjo teisės vairuoti šios kategorijos transporto priemonę. Praeityje jis ne kartą buvo baustas administracine tvarka už transporto priemonės vairavimą neturint tam teisės.

REKLAMA

B. Vanagui atrodo keista, kaip žmogus neturintis teisės vairuoti automobilio apskritai gali dalyvauti eisme. 

Jis priminė, kaip prieš metus sekė girtą vairuotoją, kad šiam nepavyktų pasprukti nuo policijos pareigūnų. „Kai paviešinau įrašą nemaža dalis visuomenės mane smerkė, tai parodo, kad ta visuomenės dalis nesupranta, kiek svarbu laikytis susitarimų, kaip elgiamės kelyje“, – pasakojo lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Baudos nepadės

Vis dėlto A. Juknevičius nemano, kad išvengti tokių įvykių įmanoma taikant griežtesnes baudas už greičio viršijimą. Lenktynininko teigimu, tokių įvykių priežastimi tampa prasta bendra psichologinė būklė. Žmonės jaučiasi nesaugūs dėl karo, prisideda ir ekonominė recesija, tuomet greitis viršijamas iš nevilties. 

„Žmogus jau turbūt yra užslėgtas tiek, kad nebėra, kur bėgti, jeigu dar gaus didelę baudą, užsiners kilpą ant kaklo“, – sako A. Juknevičius. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

B.Vanagas atkreipia dėmesį į kitą problemą: „Niekada nesiryžtame tinkamai investuoti į švietimą“. Pasak sportininko, reikėtų, kad turintieji vidurinį išsilavinimą mokėtų ne tik skaityti, skaičiuoti, bet ir judėti gatvėse. 

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad pirmadienio rytą Vilniaus rajone, prie automagistralės Vilnius-Panevėžys, Maišiagalos seniūnijoje,  Maišiagalos miestelyje, Jauniūnų gatvėje susidūrė sunkiasvoris ir lengvasis automobilis. 

REKLAMA

Eismo įvykio metu žuvo automobilio Audi A4 vairuotojas, šiuo automobiliu važiavusi moteris (gim. 1980 m.), paauglys (gim. 2005 m.) bei 2015 m. gimęs berniukas. Tuo pačiu automobiliu važiavusi 2016 m. gimusi mergaitė buvo pristatyta į gydymo įstaigą, kurioje po kelių valandų nuo patirtų sužalojimų mirė.

Pirminiais tyrimo duomenimis, avarijoje žuvo motina ir trys jos vaikai. Krovininio automobilio vairuotojas buvo sužalotas.

REKLAMA

Sunkiasvorės transporto priemonės vairuotojas buvo išvežtas į ligoninę, sunkių sužalojimų jis išvengė. Policijai jis papasakojo, kad į priešpriešinę išvažiavo „Audi“ – ši informacija dar tikrinama. Oficialiai nepatvirtintais duomenimis, policija gavo ir vaizdo įrašą, kuriame užfiksuota tragiška avarija. Šis įrašas turėtų padėti nustatyti, kas gi kaltas.

Įvykio aplinkybės dar tiriamos: greičiausiai „Audi“ važiavo Maišiagalos link. Šaltinių duomenimis, policijai liudininkai sakė, kad „Audi“ bandė aplenkti kitas mašinas ir išvažiavo į priešpriešinę.

Sunkvežimis ir „Audi“ apsisuko jau po susidūrimo. Aiškėja, kad „Audi“ per susidūrimą net palindo po sunkvežimiu, susidūrusios mašinos nučiuožė į šalikelę, kur sunkvežimis apvirto, o „Audi“ su nukirstu stogu įvirto į griovį.

visai durniu laivas nori suaugusia visuomene baudom europinem apdeti ir galvoje kad viskas issispres nuo mokyklos reikia dabar mokykloje reikia prades vazinet su visokiom teslom nevaldomom dideliais greiciais bus dar blogiau svietimui daugiau pinigu ne haholam
Didint ir baust, baust ir didint, o jūs ką nors kita ar mokat? Nustekenot Lietuvos gyventojus, nepasiturinčius ir pensininkus paleist ubagais, o kad negadin jums "vaizdo" gal dar susupėsit "bumpt su pagalėliu"? Ar mes pirma jus išleisim iš seimo pailsėti kokiai dvidešimčiai metų? Gal kiti nebesityčios? Gal geriau vagis nei svolačius?
Zmones jau nebepakelia sitos priespaudos.Db vaziuojant nera kada i kelia ziuret,turi stebet ar nera trikoju,kameru,spidometra ar neduok dieve tiesiam tusciam kely nevirsiji,nes ten vid.greicio zona ir pan.Kruvos tvoreliu stulpeliu,ziedeliu,kalneliu.Ir baudos baudos baudos,uz viska.Vairuotojas paskandinamas pastoviam strese.Dekui Antanui,kad bent bando pasakyt,kaip istikruju jauciasi vairuotojas.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų