Ant vandens nuleistas kateris kol kas plaukti jis negali, mat laukia rimta patikra. Pirmieji reisai į Nidą numatyti birželio pradžioje. Tokius laivus vesti gali vos keletas kapitonų Lietuvoje, tad vienas jų – Sigitas Gedminas, „Raketa“ žmones plukdęs ir sovietmečiu, sako šios kelionės laukiantis su jauduliu.
Žinia, kad vėl atnaujinami maršrutai Nemunu iš Kauno į Nidą sulaukė milžiniško susidomėjimo. Laivu galės plaukti 58 keleiviai. Tačiau kol laivas nebus nuodugniai patikrintas bilietai neparduodami. Skelbiama, kad iki JonInių jie kainuos 29 eurus, o vėliau kaina gerokai šoktels.
„Norėtume, kad pirma kelionė būtų birželio 6, tačiau paskutinį žodį tars technikai, kurie įvertins laivo techninę būklę po įkėlimo į vandenį. Ir tęsime ją iki rugsėjo pabaigos“, – teigia VšĮ „Vandens kelias“ vadovas Nerijus Šilgalis.
Pasak vidaus vandens kelių direkcijos, šiemet laivyba upėmis intensyvėja, suplanuota ir daugiau įvairių turistinių, pramoginių ir krovininių maršrutu. Tad nuo ankstyvo pavasario tvarkomos upių vagos, o daugiausia dėmesio skirta Nemunui.
„Kadangi tai yra keleivių vežimas, tai atsakingas dalykas, turi būti užtikrintas saugumas. Tad nuo metų pradžios direkcija labai aktyviai tvarkė vagą, šalino susidariusias seklumas ir po testavimų, atrodo, kad rezultatai buvo pasiekti“, – VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos vadovas Vladimiras Vinokurovas.
Kateris „Raketa“ Nemuno vandenis nuo Kauno iki Nidos ir atgal reguliariai skrodė tris dešimtmečius – nuo 1963-iųjų. Vėliau plaukė retkarčiais. Kol 2010 tokios kelionės visiškai nutrūko.