• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2015 m. pabaigoje startavo Darbo partijos politinė reklama „Tai, ko negali kiti!“. Kovo pabaigoje startavo Tėvynės sąjungos „Naujų galimybių Lietuvai“ politinė reklama. Darbo partija nusprendė neatsilikti ir paleido atnaujintą reklamą „Pabėgėliai“.

2015 m. pabaigoje startavo Darbo partijos politinė reklama „Tai, ko negali kiti!“. Kovo pabaigoje startavo Tėvynės sąjungos „Naujų galimybių Lietuvai“ politinė reklama. Darbo partija nusprendė neatsilikti ir paleido atnaujintą reklamą „Pabėgėliai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Startas 2016 m. Seimo rinkimams buvo duotas. Politinės partijos skubėjo tvirtinti kandidatų sąrašus, iki 2021 m. dosniai virtualiai didino atlyginimus. Nesivaržydamos pasakojo kokius ryšių su visuomene konsultantus samdysis bei kaip planuoja paveikti rinkinėjus, kad pastarieji balsuotų už jas. Liberalai važinėjo per rajonus ir spaudė gyventojams rankas, konservatoriai važinėjo per rajonus ir pristatinėjo savąjį planą Lietuvai.

REKLAMA

LSDP žadėjo, kad dabar jie susiims ir pradės rimtai dirbti su savo komunikacija. Darbo partija žadėjo visus apginti nuo pabėgėlių ir tik Valstiečių ir žaliųjų partija nieko nedarė ir stebėjo ką daro kiti. Galima buvo sakyti, kad rinkimų kampanija prasidėjo, kas nugalės rinkimuose buvo jau aišku, beliko tik išsidalinti ministrų portfelius. Tačiau STT nusprendė, kad jie irgi nori tapti rinkimų kampanijos dalimi. Ar vis dar jaučiate, kad vyksta aktyvi rinkimų kampanija? Žinote už kurią partiją planuojate balsuoti? Iki rinkimų likus nepilniems keturiems mėnesiams, politinės partijos yra priverstos daryti rokiruotes ir koreguoti savo viešinimo strategijas. Net tos partijos, kurios nepateko į korupcijos skandalą, taip pat yra priverstos pergalvoti savo pirminius planus. Liberalams tai jausis skaudžiausiai, ir ne tik dėl kritusių reitingų, iš pagrindų teks keisti visą komunikaciją, kaip ir pagrindinius veidus, kurie ves partiją į rinkimus. O įdarbis jau buvo padarytas, buvo žengti pirmi žingsniai, padaryti pirmi užsakymai.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar viską teks pergalvoti iš naujo. Taip, liberalų reitingai grižo į savo rėmus, tačiau jie gali atsistatyti, jei tik partija tinkamai pakoreguos savo viešinimo kampaniją ir daugiau nebeįsivels į naujus skandalus. Arba kokia kita politinė partija įsivels ir taip sugražins rinkėjus atgal į Liberalų sąjūdį. Rodos, kad Tėvynės sąjungos patriarcho šokis, kuris apskriejo visą Lietuvos internetą, buvo pranašiškas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Konservatoriams tikrai yra kuo džiaugtis. Ten kur viena dešinė partija neteko, kita pridėjo. Taigi konservatorių reitingai kyla, partijai jau gali nebegrėsti būti tik antruoju numeriu ir ministro pirmininko kėdė daug arčiau pasiekiama, nei buvo metų pradžioje. Todėl konservatoriai ramia sąžine perėmė iš liberalų estafetę, pradėjo savo važinėjimų per regionus maratoną ir rinkėjų viliojimą. Liberalų nuopuolis sujaukė kitos partijos planus, tos kuri iki šiol vengė imtis bet kokios aktyvios veiklos, kuri galėtų pakenkti augantiems reitingams. Iki korupcijos skandalo Valstiečių ir žaliųjų partija labiau šliejosi prie „nugalėtojų“ iš dešinės, rinkdama kairiųjų balsus.

REKLAMA

Dabar ši partija turi pasvarstyti ar ir koalicija su LSDP tikrai bus toks jau blogis. Todėl Valstiečių ir žaliųjų partija ir toliau stengiasi būti matomai nematoma, kad tik tai nepakenktų reitingams. Ir kol tai didina reitingus, tol ši strategija bus naudojama, greičiausiai Valstiečiai ir žalieji savo planus ir koalicinius prioritetus atskleis tik paskutinę akimirką. Tik ar rinkėjas lauks ir rinksis partiją, kuri atvirai vengia atskleisti savo planus?

REKLAMA

Žadėję rimtai užsiimti savo įvaizdžiu ir sudrebinti priešrinkiminį laikotarpį, LSDP pritilo. Partija atsargiai stebi Valstiečius ir žaliuosius, pastarieji atsargiai stebi LSDP ir abu skaičiuoja, kiekgi kartų galėtų surinkti balsų. LSDP reikalingas naujas partneris centro-kairėje ar kairėje. Jei iki šiol jie galvojo ir apie galimą koaliciją su liberalais, tai dabar valstiečiai atrodo realesnis pasirinkimas. Aktyviai pradėjus ir taip pat aktyviai išnykus iš televizijos eterio, Darbo partijai ko gero teks perfilmuoti visus video klipus ir pakeisti rinkiminius plakatus. Bet kol vienam iš partijos lyderių nėra pateikti oficialūs kaltinimai, partija išlieka nei paleista, nei pakarta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tenka laukti, skaičiuoti dienas ir planuoti, kuriuos plakatus gamintis, kur yra penki ar keturi pagrindiniai partijos lyderiai. Laikas taip pat neina į naudą, jau prasidėjo vasara ir atostogų laikas, todėl tik prasidėjusi aktyvi rinkimų kampanija gali nusikelti į rudenį. Partijoms liks tik kiek daugiau nei 30 aktyvių ir karštų rinkiminių dienų, kad užsitikrintų žmonių paramą. Mums nuo to bus tik dar įdomiau stebėti ir sekti, ar partijoms pavyks per trumpą laiką pasiekti kuo didesnių rezultatų ir užsitikrinti rinkėjų palankumą. Ir vien tik televizinės reklamos čia jau gali nebepakakti.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų