• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Finansų ministerija (FM) kolegijos posėdyje pritarė socialinės reklamos už beveik 1,4 mln. litų pinigų panaudojimo pagrįstumui, nors tuo pačiu suabejojo, ar šios reklamos efektas buvo adekvatus investicijoms.

REKLAMA
REKLAMA

Anot FM Viešųjų ryšių skyriaus, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) vykdyta socialinė reklama „Šešėlis ne išeitis. Sprendimo ieškokime kartu“ iš esmės pasiekė inspekcijos užsibrėžtus tikslus - atkreipti visuomenės dėmesį į šešėlinę ekonomiką ir skatinti šiam reiškiniui nepakantumą.

REKLAMA

Minėta reklama buvo raginama atsisakyti mokėjimų vokeliuose, mokėti mokesčius, piliečiai buvo skatinami pranešti apie galimai slepiamus mokesčius.

Tačiau FM kolegijos posėdyje buvo pažymėta, kad „kilo klausimų, ar minėtiems tikslams atskleisti buvo pasirinkti tinkami akcentai ir priemonės, ar socialinės reklamos efektas buvo adekvatus investicijoms“.

REKLAMA
REKLAMA

Finansų ministerijos kolegija posėdyje nusprendė, kad ateityje komunikacijos su visuomene priemonės būtų numatytos visų valstybės institucijų strateginiuose planuose, būtų įvertintas jų efektyvumas ir „būtų adekvačiai vertinamas tikslui pasiekti skirtų priemonių skaičius ir joms įgyvendinti skirtų lėšų panaudojimas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Liberalų sąjūdžio bei konservatorių frakcijų atstovai anksčiau yra sakę, kad jie abejoja minėtos socialinės reklamos efektyvumu ir teigė ketinantys toliau aiškintis šios reklamos užsakymų aplinkybes.

Sausio 12 dieną keturių valdančiųjų frakcijų - Tautos prisikėlimo partijos, Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų, Liberalų sąjūdžio bei Liberalų ir centro sąjungos (LiCS) - atstovai raštu kreipėsi į Finansų ministeriją dėl lėšų panaudojimo Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) užsakytai socialinei reklamai „Šešėlis ne išeitis. Sprendimo ieškokime kartu“.

REKLAMA

VMI atstovės Evelinos Povilaitytės teigimu, socialinės kampanijos partneris buvo atrinktas konkurso būdu. Konkurse, jos teigimu, dalyvavo 3 bendrovės, o partneriu pasirinktas mažiausią kainą pasiūlęs dalyvis.

Anot E.Povilaitytės, informacinės kompanijos efektyvumas buvo nustatomas nuomonės tyrimais kampanijos pradžioje ir pabaigoje. Rezultatai, anot jos, įrodo socialinės reklamos veiksmingumą.

FM rašte rašoma, kad socialinės reklamos užsakovas yra VMI, gamintojas - UAB „VRS grupė“, o reklamos klipą platino UAB „Publicum“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų