• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Smulkųjį verslą vienas sprendimas, kurį buvo sunku nuspėti, gali pastūmėti prie bedugnės krašto. Būtent tokioje situacijoje atsidūrė erotinių pokalbių paslaugas teikiančios bendrovės „Juntos“ vadovai ir darbuotojai.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau verslui žalingas sprendimas buvo priimtas ne įmonės atstovų, o jų partnerių, kurie, keletą metų profesionaliai bendradarbiavę, vėliau nusprendė pradėti sunkiai nuspėjamą žaidimą. Šis nesusipratimas su mobiliųjų telefonų operatoriumi bendrove „Tele 2“ tęsiasi iki šiol.

REKLAMA

Pasikeitė akimirksniu

Bendrovė „Juntos“ savo internetiniame puslapyje ir trumpuoju telefono numeriu teikia gyvų erotinių pokalbių apie gyvenimą, romantiką ir meilę paslaugas. Telefonu galima maloniai praleisti laiką, įgyvendinti savo slaptas fantazijas ar tiesiog pabendrauti su maloniai kalbančia moterimi. Naudotis šiomis paslaugomis buvo galima iš visų Lietuvoje veikiančių telekomunikacijų operatorių tinklų.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau nuo 2012 m. kovo vienas didžiausių Lietuvos mobiliųjų telefonų operatorių – bendrovė „Tele 2“ nustojo teikti informaciją apie šiame tinkle esančių ir trumpuoju numeriu skambinusių abonentų prakalbėtas minutes. Šių duomenų pagrindu bendrovė „Juntos“ iki tol pateikdavo sąskaitą bendrovei. Maža to, minėtą informaciją „Tele 2“ buvo įpareigota teikti pagal šalių 2010 m. pasirašytą susitarimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės „Juntos“ direktorė Jurgita Valionienė teigė, kad tokiais savo veiksmais „Tele 2“ pažeidė net tik šalių pasirašytą sutartį, bet ir galiojančius įstatymus, nes nesumoka bendrovei „Juntos“ už suteiktas telefoninių pokalbių paslaugas priklausančios dalies.

REKLAMA

„Bėda ta, kad pokalbių paslaugas teikėme mes, o pinigai atiteko „Tele 2“, nes klientai skambino iš jų tinklo. Mes privalome atsiskaityti su telefoninių pokalbių paslaugas teikusiomis merginomis, padengti kitas įmonės patirtas išlaidas, tačiau jie neteikia mums jokios informacijos, pagal kurią galėtume išrašyti jiems sąskaitas“, – pabrėžė J. Valionienė.

REKLAMA

Daugiau problemų nėra

Balsą.lt konsultavę telekomunikacijų teisės specialistai pasakojo, kad radus spragų bendrovė „Tele 2“ galėtų neteikti prašomos informacijos pagal šalių pasirašytą susitarimą: „Bet pagal galiojančius teisės aktus kiekvienas telekomunikacijų operatorius vis tiek savo klientui privalo pateikti visų jo numeriais skambinusių telefonų ryšio numerius, ryšio datas, ryšio pradžios laiką, ryšio pabaigos laiką ir trukmę. To iš savo operatoriaus gali reikalauti kiekvienas klientas.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Problemų su jokiu kitu Lietuvoje veikiančiu telekomunikacijų operatoriumi nėra. „Anksčiau nebuvo jų ir su „Tele 2“, tačiau po 2012 m. kovo mėnesio viskas pasikeitė. Pokalbiai trumpaisiais numeriais vyksta, pajamos už juos gaunamos, tačiau bendrovė „Juntos“ jau beveik metus už savo suteiktas paslaugas negauna praktiškai nieko“, – teigė J. Valionienė.

REKLAMA

Anot jos, toks elgesys kelia pagrįstą įtarimą, kad bendrovė „Tele 2“ nori pasiimti sau visas už pokalbius trumpuoju numeriu gautas pajamas. „Juk jeigu jie nenorėtų bendradarbiauti, galėjo paprasčiausiai nutraukti su mumis sutartį“, – pabrėžė bendrovės „Juntos“ direktorė.

REKLAMA

J. Valionienė priduria, kad iš „Tele 2“ bendrovei „Juntos“ adresuotų pretenzijų dėl sutarties vykdymo nebuvo: „Šia tema „Tele 2“ su mumis išvis nebendravo. Į mūsų 2012 rugpjūčio mėnesį registruotu paštu išsiųstą pretenziją nesulaukėme jokio atsakymo. Tik kai į „Tele 2“ oficialiai kreipėsi advokatas, gavome atsakymą, kad jie išvis neprivalo saugoti mums teiktinos informacijos ilgiau nei 6 mėnesius nuo ryšio datos. Be to, neoficialiuose pokalbiuose buvo pasakyta, kad „Tele 2“ pajamų iš mūsų trumpųjų numerių negavo. Negi tai reiškia, kad mūsų trumpuoju numeriu buvo galima kalbėtis nemokamai?“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės „Juntos“ direktorė Jurgita Valionienė:

 Kaip pastebėjote, kad atsirado trintis ir prasidėjo negeri dalykai?

„Tele 2“ liovėsi mokėti pinigus 2012-ųjų gegužės mėnesį. Buvo kažkada atsibudę, kai atsiuntė nedetalizuotas sumas už kelis mėnesius, bet ten figūravo vos po kelis šimtus litų. Nors iki 2012-ųjų kovo mėnesio per mėnesį pavykdavo uždirbti ne vieną ir ne du tūkstančius litų.

REKLAMA

Situacija tokia, kad skambučių daugėjo, bet pinigų už juos negaudavome. Prakalbėtų minučių 2012 pradžioje buvo daug. Vėliau mūsų merginos pradėjo pačios registruoti, kiek minučių prakalba. Todėl pastebėję didelius nesutapimus kreipėmės į „Tele 2“.

„Tele 2“ turi didžiausią mobiliųjų telefonų operatorių rinkos dalį Lietuvoje. Žinome, kad skambinančių iš „Tele 2“ buvo daugiausia, bet pinigų netikėtai pradėta surinkti mažiausiai.

REKLAMA

Kiek šiuo metu, jūsų nuomone, „Tele 2“ yra skolinga bendrovei „Juntos“?

Jie mums yra skolingi ne mažiau kaip 150 tūkst. litų. Suma paskaičiuota pagal užrašus, kai merginos skaičiavo prakalbėtas minutes. 150 tūkst. litų yra sutartyje numatyta dalis, kuri priklauso tik „Juntos“. Į „Tele 2“ dalį nesikėsiname.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip dėl nesusipratimų su „Tele 2“ nukentėjo jūsų verslas?

Pirmiausia kilo problemų dėl atlyginimų, kurie priklauso dirbusioms merginoms. Bet su jomis buvo atsiskaityta. Tačiau dabar jos jau nebedirba. Dėl „Tele 2“ veiksmų pajamos iš veiklos sumažėjo 40–50 proc. Situacija sudėtinga, todėl svarstome apie veiklos pabaigą. Darbo užmokestis, kiti mokesčiai nesikeičia, reklamos išlaidos lieka tos pačios, todėl pajamų sumažėjimas yra itin skaudus smūgis.

Papasakokite, koks dialogas vyko su „Tele 2“ atstovais?

Per pirmąjį susitikimą pasakė, kad jie nieko neplanuoja mokėti. Po to pradėjo siūlyti simbolines sumas. Informacijos kiek tiksliai minučių buvo prakalbėta iki šiol neteikia. Mes jaučiamės bejėgiai, todėl gegužės 13-tą, kai vyks „Tele 2“ metinis susitikimas Stokholme, prie pagrindinės būstinės ketiname surengti piketą.

„Tele 2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas Balsui.lt teigė, kad sutartis su bendrove „Juntos“ buvo nutraukta remiantis toje pačioje sutartyje numatyta tvarka. „Šiuo metu vyksta ginčas su klientu, atliekamas tyrimas. Kol jis vyksta, mes, gerbdami klientą, ginčo detalių nekomentuosime“, – sakė A. Baranauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų