• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per miesto šventę Druskininkams įteiktas svarbus apdovanojimas - Europos Tarybos (ET) garbės vėliava, rašo „Lietuvos žinios“.

REKLAMA
REKLAMA

Visus metus svečių nestokojantys Druskininkai praėjusį savaitgalį virto didmiesčiu. Tūkstančiai žmonių suplūdo į kurorto šventę „Druskininkai 2008“. Ji šiemet skirta šeimos, bendruomenės ryšiams stiprinti.

REKLAMA

Už savivaldybės pastangas skatinant bendrumą ir supratimą tarp Europos žmonių, tautų ir miestų Druskininkų kurortui buvo įteikta ET garbės vėliava. Kurortas tapo ketvirtuoju Lietuvos miestu, pelniusiu prestižinį apdovanojimą. Tokias vėliavas turi ir Klaipėda, Trakai bei Alytus.

Druskininkų šventė - ne tik linksmas kultūrinis renginys, skelbiantis vasaros pradžią. Tai viena didžiausių viso Alytaus regiono švenčių, kuria siekiama pristatyti kurortą ir visą šalį ne tik Lietuvos gyventojams, bet ir užsienio turistams bei poilsiautojams.

REKLAMA
REKLAMA

Susitikimu su pianistu Kasparu Ulinsku „Lietuvos“ sanatorijos koncertų salėje prasidėjusi šventė vėliau pasklido po visus Druskininkus. Ir dideliam, ir mažam siūlytos įvairios pramogos pagal pomėgius.

Druskininkiečiai dar neužmiršo meto, kai jų kurortas balansavo ties išlikimo ir pražūties riba. Optimistiškai žvelgdami į ateitį, jie savo gerovę sieja su turizmu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tarptautinėje konferencijoje „Turizmo plėtra Druskininkų kurorte: galimybės ir perspektyvos“ buvo pristatyta miesto plėtra, rinkodaros strategija, kurorto klasterio steigimo galimybių studija. Artimiausiu metu Druskininkuose numatoma atgaivinti Sveikatingumo parką, pastatyti naują tiltą, olimpiadininkų rengimo centrą, įrengti golfo aikštyną, dengtą ir atvirą slidinėjimo trasas.

REKLAMA

Kad turistai iš užsienio imtų plūsti į Lietuvą, šalis turi tapti gerai žinoma pasaulyje ir būti patraukli. Per minėtą konferenciją Valstybinio turizmo departamento (VTD) direktorius Alvitis Lukoševičius pristatė du Lietuvos turizmo ir verslo prekių ženklo projektus, kuriuos atrinko Lietuvos įvaizdžio formavimo komisija kaip geriausiai ir patraukliausiai atitinkančius mūsų valstybės įvaizdį. Iš 12 pasiūlytųjų komisija atrinko antruoju numeriu pažymėtą projektą „Lietuva - drąsi šalis“ ir projektą Nr.11 „Sense of Challenge“. Šio rengėjai pabrėžia, kad išraiškingame šūkyje atsispindi ne tik tautinės vertybės, bet ir galimybė įgyvendinti užmojus.

REKLAMA

Daugumos konferencijos dalyvių simpatijas pelnė projektas „Lietuva - drąsi šalis“. Seimo nario Justino Karoso nuomone, jis - paprastesnis, patrauklesnis ir aiškesnis. Druskininkų merui Ričardui Malinauskui ir VTD direktoriui A.Lukoševičiui priimtinesnis pasirodė projektas „Sense of Challenge“, esą jis solidus, labiau atspindi Lietuvą ir turėtų platesnį pritaikymą.

Rita KRUŠINSKAITĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų