• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvą ištiko didelė netektis. Šią savaitę sužinojome, kad telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ prezidento poste ilgametį įmonės vadovą Antaną Zabulį pakeitė švedas Danas Strombergas. Taip esą nusprendė koncerno „TeliaSonera“ vadovybė. Ašaros ir netektis. Darbuotojai ir giminės grąžo rankas, skamba aimanos, taip pat liūdnos, bet sykiu ir kupinos vilties citatos laikraščiuose ir interneto portaluose.

REKLAMA
REKLAMA

Jei pamatę „Omnitel“ šūkį „Pirmiausia – Jūs“ pasąmoningai susiejote jį su A. Zabulio atleidimu ir taip pat pradėjote liūdėti, galiu konstatuoti tik vieną dalyką – jūs, mielas skaitytojau, beviltiškai susirgote ir pasidavėte tai gedulo bangai. O iš tikrųjų juk įvyko tai, kas turėjo seniai įvykti. Kai pamatau ar išgirstu tą patį „Omnitel“ šūkį, iš karto pagalvoju, kad ši įmonė vėl mėgina tyčiotis iš vartotojų, nes iš manęs tyčiotis ji jau negali. Kai 2009 m. balandžio 1 d. „Omnitel“ man, o taip pat tūkstančiams savo klientų vienašališkai pakeitė mokėjimo planą iš „Mano I“ į „Asmeninis“, apie šios bendrovės paslaugas nebenoriu net girdėti.

REKLAMA

Prieš atsisveikindamas ponas A. Zabulis prikalbėjo vėjų, sakydamas, kad išeina ramia širdim, nes„Omnitel”, jo žodžiais, „yra ir bus pirmaujanti, kitokiu mąstymu išsiskirianti verslo kompanija“. Jei tikėtume šaltiniais internete, tai „Omnitel“ pajamos nuo pat 2009 metų sparčiai ritasi žemyn. Iki 2008 m. bendrovės pajamos nuolat kilo ir buvo pasiekusios net 977 mln. Lt. Tai yra beveik milijardą litų! Visais kitais metais iki pat dabar „Omnitel“ pajamos smenga dugnan: 2009 m. – 722 mln. Lt, 2010 m. – 604 mln. Lt, 2011 m. – 555 mln. Lt, 2012 m. – 507 mln. Lt.

REKLAMA
REKLAMA

Ar A. Zabulis nemoka skaičiuoti, ar per tuos 12 vadovavimo „Omnitel“ metų prarado sveiką nuovoką, teigdamas, jog išeina ramia širdim.

Sunku pasakyti, kas A. Zabuliui pakišo idėją, jog nuo 2009 m. balandžio 1 d. reikėjo vienašališkai pakeisti pavieniams abonentams (pasirašiusiems 2 metų sutartis) sutarčių sąlygas ir taip priversti juos mokėti daugiau, bet ponas prezidentas su tuo sutiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Puikiai prisimenu tą pojūtį, kai mėgindamas aiškintis, kodėl man primetamas iš tiesų brangesnis, o ne pigesnis mokėjimo planas „Omnitel“ operatorė šaltu balsu tikino, jog jei pamėginčiau nutraukti sutartį, dėl netesybų į mano gyvenimą pasibels teismai, antstoliai ir skolų išieškojimo įmonės.

REKLAMA

Tąsyk nusprendžiau, jog tokiems dalykams tiesiog neturiu laiko ir neketinu gadintis nervų. Pakentėjau kelis mėnesius, kol sutartis baigėsi. Sąžiningai susimokėjau už primestą planą. Baigiantis tai sutarčiai, vėl paskambino „Omnitel“ operatorė ir, kaip lojaliam klientui, tada pasiūlė naują mokėjimo planą. Tą dieną švelniai tariant ją kartu su visa „Omnitel“ išdėjau į šuns dienas ir prisiekiau mažiausiai 10 metų neturėti jokių reikalų su šia įmone. Prisipažinsiu, keikdavau „Omnitel“ kiekvieną kartą, kai sulaukdavau skambučių. Ir net neseniai, kai jau 285-tą kartą „Omnitel“ operatorė pasiūlė keliais litais pigesnį planą, nei „Tele-2“, jai ramiai paaiškinau, kad neketinu už kelis litus parduoti lojalumo įmonei, kuri iš manęs nė karto neišsityčiojo ir visada laikėsi susitarimo.

REKLAMA

Todėl kai išgirstu šūkį „Pirmiausia – Jūs“, visada mintyse pakartoju: „Nė velnio ne Jūs, o pirmiausia yra „Omnitel“. Kad jūs prasmegtumėte su savo verslu skradžiai žemėn“.

Vien todėl „Omnitel“ vadovo pasikeitimas tai veikiau gera, o ne bloga žinia (pirmiausia pačiai bendrovei). Antras dalykas, jokie šūkiai „Omnitel“ nepadės susigrąžinti vartotojų pasitikėjimo, nes komunikacine prasme ši bendrovė iki šiol neatsiprašė tų tūkstančių savo klientų, kuriems grasino įvairiausiais būdais. Ta 2009 m. klaida „Omnitel“ kainavo kur kas daugiau, nei ponas A. Zabulis galėjo įsivaizduoti. Todėl užuot liedamas graudžias kalbas per laikraščius ir portalus, jis turėjo atsiprašyti klientų. Deja, to A. Zabulis nepadarė. Propagandine prasme „Omnitel“ dar kartą pralaimėjo ir klysta toliau. Kas lieka naujam „Omnitel“ prezidentui? Vienintelė dora išeitis – užsakyti trumpus propagandinius klipus per didžiuosius TV kanalus, o lankomiausiuose interneto portaluose ir skaitomiausiuose laikraščiuose su užsakymo numeriu išplatinti atsiprašymo tekstą už 2009 m. klaidą. Tiktų kad ir toks: „Tapęs „Omnitel“ prezidentu pirmiausia noriu atsiprašyti visų abonentų už vienašališkai pakeistas sutarčių sąlygas 2009 m. Tai buvo mūsų klaida“.

Buvusių klientų atsiprašymas neturėtų kainuoti daugiau nei 150-200 tūkst. Lt, bet komunikacinis efektas būtų kur kas stipresnis, nei nauji šūkiai ar virkavimai dėl A. Zabulio išėjimo ir neaišku kokios naujos „Omnitel“ eros pradžia. Tegul A. Zabulis eina į visas keturias puses. Nuo to apgautiems klientams nei šilta, nei šalta. Bet tikiu vienu dalyku – šiandien „Omnitel“ turi unikalią galimybę susigrąžinti pasitikėjimą, nes ne keli litai, o paprastas atsiprašymas tą pasitikėjimą sugrąžintų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų