Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Natūralu,kad dalis vairuotojų atsisako tokių pasiūlymų,kiti skelbiami kaip neatitinkantys kvalifikacijos(kokios,kas ją reglamentavo,kas turi teisę vertinti???).Tokius Darbo Birža negailestingai braukia iš tarptautinių pervežimų vairuotojų sąrašų ir perkelia į nekvalifikuotus bedarbius.Mano žiniomis,Panevėžio DB tėra registruoti 5 bedarbiai tarptautininkai.Įdomu,kuo tapo dešimtys mano kolegų,atidavusių po keliolika metų šiam darbui?
Taigi,darbdaviui prašant ir DB pritariant,migracijos departamentas leidžia įdarbinti trečios šalies pilietį.Tas juk dirbs pigiau už lietuvį.Stebuklingu būdu atitinka jo kvalifikacija,jis tenkina visus reikalavimus(be jokio vertinimo ar konkurso),o svarbiausia - pasirašo visas išgalvotas sąnaudų sumas.Niekas gi jo nesukontroliuos kažkokioje NVS valstybėje.Ir šis kvalifikuotas asas su šimtu litų - pirmas bernas savo kaime.Nesiskųs,nestreikuos.Visiems gerai.Todel LDB nekeliama bedarbių vairuotojų kvalifikacija(kad ir tie patys ADR kursai),niekas neruošia ateičiai jaunų šios perspektyvios profesijos atstovų.Niekam nerūpi,kad lietuviai tampa bedarbiais,jų šeimos - pašalpų prašytojomis,o net ir tie juokingi svečių atlyginimai papildo kitų valstybių biudžetą.
Tarkime,kad mums pasisekė ir mus priėmė į darbą.Čia prasideda kita įdomioji dalis.Tiek iki krizės,tiek ir dabar,vairuotojo atlyginimas yra 1041 lt/mėn "ant popieriaus",arba apie 840 lt/mėn po mokesčių.Bent jau už tokį pasirašome(būtų gerai dar ir gauti...).Visa kita - komandiruočių dienpinigiai,skirti pravalgymui užsienyje.Šiuos gi,vyriausybė leido mažinti iki 50 procentų.TIK VAIRUOTOJAMS...Gal mes angelai ir turime būti sotūs šventa dvasia???
Taigi,darbdaviui prašant ir DB pritariant,migracijos departamentas leidžia įdarbinti trečios šalies pilietį.Tas juk dirbs pigiau už lietuvį.Stebuklingu būdu atitinka jo kvalifikacija,jis tenkina visus reikalavimus(be jokio vertinimo ar konkurso),o svarbiausia - pasirašo visas išgalvotas sąnaudų sumas.Niekas gi jo nesukontroliuos kažkokioje NVS valstybėje.Ir šis kvalifikuotas asas su šimtu litų - pirmas bernas savo kaime.Nesiskųs,nestreikuos.Visiems gerai.Todel LDB nekeliama bedarbių vairuotojų kvalifikacija(kad ir tie patys ADR kursai),niekas neruošia ateičiai jaunų šios perspektyvios profesijos atstovų.Niekam nerūpi,kad lietuviai tampa bedarbiais,jų šeimos - pašalpų prašytojomis,o net ir tie juokingi svečių atlyginimai papildo kitų valstybių biudžetą.
Tarkime,kad mums pasisekė ir mus priėmė į darbą.Čia prasideda kita įdomioji dalis.Tiek iki krizės,tiek ir dabar,vairuotojo atlyginimas yra 1041 lt/mėn "ant popieriaus",arba apie 840 lt/mėn po mokesčių.Bent jau už tokį pasirašome(būtų gerai dar ir gauti...).Visa kita - komandiruočių dienpinigiai,skirti pravalgymui užsienyje.Šiuos gi,vyriausybė leido mažinti iki 50 procentų.TIK VAIRUOTOJAMS...Gal mes angelai ir turime būti sotūs šventa dvasia???
greitai ir pensijos nebepriklausys, nes gyvens ilgiau, negu tris metus pensijoje
REKLAMA
REKLAMA
Derlių augina popieriuose