Pokyčius pastebi ir prekybininkai, jie sako, kad laipsnių neturinčiu alumi ypač domisi jaunimas, tarp jų ir nepilnamečiai.
Nealkoholinio alaus gamintojai sako, kad anksčiau šių gėrimų rinka augdavo dėl platėjančios pasiūlos, tačiau dabar esą tokių gėrimų paklausą į naujas aukštumas kelia griežtėjanti alkoholio kontrolė. Esą į parduotuves per vėlai atėję lietuviai negali nusipirkti svaigiųjų gėrimų, todėl ryžtasi išbandyti nealkoholinius pakaitalus.
Prekybininkai mato panašias tendencijas. Anot jų, šiemet nealkoholinio alaus, sidro ir vyno pardavimai auga sparčiau nei pernai. Tiesa, verslas pastebi, kad tai lemia ne vien griežtėjanti alkoholio kontrolė.
Nealkoholiniai gėrimai išliko ir reklamose, kai alkoholio reklama uždrausta visiškai. Anot alaus gamintojų, nealkoholinius pakaitalus dažniau renkasi jaunimas. Tai atspindi ir parduotuvėse kalbintų vilniečių atsakymai. Jaunesni labiau vertina nealkoholinį alų, senesni tokių gėrimų prasmės nesupranta.