Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Aj ,sukurta darbo grupė,ne komissija... Panašu,panašu gausis ir sovietinis rezultatas - galai į vandenį ir visų dalyvaujančių pasimaudymas už svetimus pinigus. Jei valstybėj nėra kasdienio valdymo ir kontrolės tai... Tai reikia Adamkaus suprantamo įvaizdžio.
Na ka, Tomuk, džiaugiuosi, kad pagaliau supratai, kad oro uostas tai ne mažas vietos turgelis, o įmonė, kuriai galioja globalios ekonomikos dėsniai. Pagaliau supratai, kad avialinijos, tai ne taksi automobilis, jos neatbėgs tik sušvilpus, neateis nei per mėnesį, nei per du, nei per tris. Čia neužtenka vien tiktai oro uosto mokesčius mažinti ir gražiai suokti. Neužteks ir rinkodaros, skatinamųjų, verslo rizikos pasidalijimo ar kompensacinių priemonių, jeigu prie to neprisidės visos susijusios valstybės įstaigos. Neužteks tiktai papjarinti, reikės realius pinigus investuoti, o tokių tu neturi, ir Kubiliaus-Šemetos duetas nei tau, nei suinteresuotoms įstaigoms jų, greičiausiai, neduos. O darbo grupė, jeigu jinai bus sudaryta tokiu principu kaip dabartinė dėl skrydžių plėtros, bus eilinį kartą neįgali. Ir dar, nepamiršk, kad reguliariais maršrutais didžiąja dalimi atliekamos verslo kelionės, o verslas (ir kartu turizmas) Lietuvoje su tokiu valdžios ekonomikos supratimu greitai žlugs. Todėl problema labai kompleksinė ir jai išspręsti reikia labai plataus matymo, profesionalaus išmanymo ir stipraus pačios valstybės palaikymo. Manau, kad ši iniciatyva bus tyliai numarinta, kadangi oro uostas ne vienintelė Lietuvoje veiklos sritis, kurią reikia gelbėti. Linkiu sėkmės.
REKLAMA
REKLAMA
Darbo grupė rengs Vilniaus oro uosto gelbėjimo planą