Pasak jo, įvyko gedimas viename iš „Tele2“ duomenų centrų, todėl dalis klientų negali naudotis paslaugomis.
„Gedimą taisome ir artimiausiu metu atstatysime, dalį apkrovos perėmė kitas duomenų centras. Jei neturite ryšio – perkraukite telefoną arba pabandykite skambinti šiek tiek vėliau. Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia – ir prisiskambinti pavyks“, – savo socialinės medijos paskyroje rašo A. Baranauskas.
Naujienų portalui tv3.lt A. Baranauskas pakomentavo, kad gedimas nėra geografinis. „Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia“, – sakė A. Baranauskas. Jis taip pat klientų atsiprašė už nepatogumus.
„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis pripažino, kad „Tele2“ gedimo sukeltas problemas patiria ir jų klientai, kurie negali prisiskambinti į neveikiančius jų numerius. Anot jo, „Telia“ tikisi, kad „Tele2“ greitai išspręs šį techninį sutrikimą.
Dėl sutrikimų „Tele2“ tinkle dalis BITĖS klientų nuo 14 valandos taip pat negali prisiskambinti į „Tele2“ tinklą bei nusiųsti SMS šio operatoriaus paslaugomis besinaudojantiems klientams.