Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ką jai landsbergynas liepia tą ir pasako.
Kaip miela, ELTA A.Janušką pristato, kaip signatarą, reiškiantį kritiką Prezidentui. Kaži kodėl niekada necituojama signatarė Šličytė? Ji irgi kartais išsako kritinių pastabų valdžios atstovams.
Lietuvos elitas pokariu išźudytas arba emigravo,liko stribų,kgb vaikai ir anūkai ,kurie ir valdo Lietuvą,sulindę į L-RT( parazituoja mokesčių mokėtojų sąskaita),pramogų pasaulį ir puola Prezidentą,kad nebūtų perrinktas Dugnas pasiektas
Anūkė prabilo,Lietuvos gėda
Skelbiu akcija, -- sampuno tankistei! Matyt vis tanke sedi ir plaukai vis tepaluoti ir nusiure...
Remigijus Žemaitaitis
Antisemitas Josep Borrell išprotėjo?
Taip pasakytų mūsų Šreko vyriausybės nariai ir jų pakalikai!
Draugas A. Kubyyyylius EP jam pasiūlys apkaltą padaryti už nesuderintus pasisakymus.
Kol mūsų nacionalinė spauda tupi krūmuose po medžiu, Europos valstybių užsienio reikalų ministras J. Borrell šovė - PALESTINA TURI BŪTI SUKURTA KAIP ATSKIRA VALSTYBĖ!
J. Borrell smūgis žydams žemiau juosmens!
Jau čia ir dabar Lietuvos-Amerikos užsienio reikalų ministras G. Landsbergis turėtų pasveikinti tokį žingsnį.
NES JO SENELIS DĖL ČEČĖNIJOS AIŠKIAI TADA SAKĖ
- "Kiek dar turi tęstis genocidas, kiek dar Čečėnijos gyventojų turi būti nukankinta ir nužudyta, kad vadinamasis demokratinis pasaulis pareikalautų paliaubų, visų dalinių nusiginklavimo arba išvedimo ir Jungtinių Tautų buvimo Čečėnijoje tikriems laisviems balsavimams surengti. Kol to nereikalaujama, reiškia, tolimų svetimų žmonių gyvybėmis mokama už Rusijos dujas ir naftą", - rašoma pirmadienį išplatintame Seimo nario V.Landsbergio pareiškime.
Antras dalykas Kubos mafijos draugas Ž. Pavilionis pirmadienį Seime turėtų registruoti tokį pasiūlymą
Klausimas vienas, ar užteks tų 25 000 Izraelio papjautų, nužudytų, susprogdintų kūdikių, vaikų, moterų, kad jų užtektų valstybės suteikimui?
Ar kaip ir mūsų nepriklausomybės pradžioje, išgirsime tokius žodžius, kokius sakė V. Landsbergis, “…ar tiek mažai aukų…”
Jei bus įkurta Palestinos valstybės tai W. Čerčelis grabe vartysis, kad jo ir JAV projektas žlugo Rytuose.
O jei bus valstybė panašu, kad Anglams teks tepti kuo toliau iš naftos isgavimo stočių, nes sutartys niekada nebus pratęstas!
Kviečiu dalintis, nes mūsų žurnalistai to nerašys ir neviešins.
Antisemitas Josep Borrell išprotėjo?
Taip pasakytų mūsų Šreko vyriausybės nariai ir jų pakalikai!
Draugas A. Kubyyyylius EP jam pasiūlys apkaltą padaryti už nesuderintus pasisakymus.
Kol mūsų nacionalinė spauda tupi krūmuose po medžiu, Europos valstybių užsienio reikalų ministras J. Borrell šovė - PALESTINA TURI BŪTI SUKURTA KAIP ATSKIRA VALSTYBĖ!
J. Borrell smūgis žydams žemiau juosmens!
Jau čia ir dabar Lietuvos-Amerikos užsienio reikalų ministras G. Landsbergis turėtų pasveikinti tokį žingsnį.
NES JO SENELIS DĖL ČEČĖNIJOS AIŠKIAI TADA SAKĖ
- "Kiek dar turi tęstis genocidas, kiek dar Čečėnijos gyventojų turi būti nukankinta ir nužudyta, kad vadinamasis demokratinis pasaulis pareikalautų paliaubų, visų dalinių nusiginklavimo arba išvedimo ir Jungtinių Tautų buvimo Čečėnijoje tikriems laisviems balsavimams surengti. Kol to nereikalaujama, reiškia, tolimų svetimų žmonių gyvybėmis mokama už Rusijos dujas ir naftą", - rašoma pirmadienį išplatintame Seimo nario V.Landsbergio pareiškime.
Antras dalykas Kubos mafijos draugas Ž. Pavilionis pirmadienį Seime turėtų registruoti tokį pasiūlymą
Klausimas vienas, ar užteks tų 25 000 Izraelio papjautų, nužudytų, susprogdintų kūdikių, vaikų, moterų, kad jų užtektų valstybės suteikimui?
Ar kaip ir mūsų nepriklausomybės pradžioje, išgirsime tokius žodžius, kokius sakė V. Landsbergis, “…ar tiek mažai aukų…”
Jei bus įkurta Palestinos valstybės tai W. Čerčelis grabe vartysis, kad jo ir JAV projektas žlugo Rytuose.
O jei bus valstybė panašu, kad Anglams teks tepti kuo toliau iš naftos isgavimo stočių, nes sutartys niekada nebus pratęstas!
Kviečiu dalintis, nes mūsų žurnalistai to nerašys ir neviešins.
Antanina Strumiliene
18 val. ·
Niekada nerašau ir nesakau to, ko nejaučiu, ir kuo nesu tikra.
Savo emocijų neslepiu ir neslopinu.
Man gėda žiūrėti į propagandistus, neaiškaus laipsnio masonus, šiukšles, pardavusius Tėvynę už pinigus.
Blogiau - Tėvynės jie niekada ir neturėjo.
Jie pardavė savo "dūšią" velniui. Pardavė garbę, sąžinę, sielą ir Tėvynę.
Man norisi gyventi kitaip - kad tėvai, seneliai ir anūkai didžiuotųsi.
Rašyti nebijau, net jei po minutės prie mano durų stovėtų policija.
Aš, kaip ir Jūs - mylime Lietuvą. Nes tai - šalis, kurioje amžiams liks įkalinta mūsų siela.
Mes turime ją tik vieną - kaip motiną.
Ir mums ne vis tiek, kas ją valdys ar tryps jos žemę
18 val. ·
Niekada nerašau ir nesakau to, ko nejaučiu, ir kuo nesu tikra.
Savo emocijų neslepiu ir neslopinu.
Man gėda žiūrėti į propagandistus, neaiškaus laipsnio masonus, šiukšles, pardavusius Tėvynę už pinigus.
Blogiau - Tėvynės jie niekada ir neturėjo.
Jie pardavė savo "dūšią" velniui. Pardavė garbę, sąžinę, sielą ir Tėvynę.
Man norisi gyventi kitaip - kad tėvai, seneliai ir anūkai didžiuotųsi.
Rašyti nebijau, net jei po minutės prie mano durų stovėtų policija.
Aš, kaip ir Jūs - mylime Lietuvą. Nes tai - šalis, kurioje amžiams liks įkalinta mūsų siela.
Mes turime ją tik vieną - kaip motiną.
Ir mums ne vis tiek, kas ją valdys ar tryps jos žemę
@---
Antanina Strumiliene
18 val. ·
VIEŠI KLAUSIMAI VYRIAUSIAJAI RINKIMŲ KOMISIJAI:
1. Ar Šimonytės kelionė traukiniu į Rygą, kurią transliavo visos televizijos, nebuvo politinė reklama, ir ar ten nebuvo jokio "administracinio resurso"?
2. Kodėl Šimonytės, kandidatuojančios į prezidentus, agitacinę - reklaminę kelionę į Rygą turėjo apmokėti, reklamuoti ir viešinti mokesčių mokėtojai?
3. Kas Šimonytei į Rygą nupirko bilietus ir kieno lėšomis reklaminės kelionės metu, kuri truko 4 valandas, ji buvo vaišinama?
4. Ar turi pagrindo viešojoje erdvėje pasklidę kalbos, kad paskui traukinį, kuriame važiavo Šimonytė, iš paskos buvo paleistas atsarginis tuščias traukinys - kad ji galėtų greit perlipti, jei traukinys sugestų - ir kiek valstybei tai kainavo? (Kadangi istorijų apie gendančius traukinius nestinga).
5. Kieno nurodymu tas atsarginis traukinys lydėjo politikus?
6. Ar VRK tiria tik tuos skundus, kurie nukreipti prieš Igno Vėgėlės asmenį, ar tiriama ir kita informacija, kurią VRK gauna iš kitų Lietuvos piliečių?
Jei tiria, tai kokius?
7. Ar nėra jokios reklamos požymių Tapino televizijoje, kurioje nuolat reklamuojamas kandidatas į prezidentus Žalimas? Ar tuo domėjosi VRK?
8. Kokiu rinkimų Kodekso punktu remiantis VRK terorizuoja Išlaužo bažnyčios kunigą Vilių Sikorską, reikalaudama atsakyti "ar klebonas SIKORSKAS pažįsta Igną Vėgėlę asmeniškai?"
Pagarbiai - žurnalistė ANTANINA STRUMILIENĖ
18 val. ·
VIEŠI KLAUSIMAI VYRIAUSIAJAI RINKIMŲ KOMISIJAI:
1. Ar Šimonytės kelionė traukiniu į Rygą, kurią transliavo visos televizijos, nebuvo politinė reklama, ir ar ten nebuvo jokio "administracinio resurso"?
2. Kodėl Šimonytės, kandidatuojančios į prezidentus, agitacinę - reklaminę kelionę į Rygą turėjo apmokėti, reklamuoti ir viešinti mokesčių mokėtojai?
3. Kas Šimonytei į Rygą nupirko bilietus ir kieno lėšomis reklaminės kelionės metu, kuri truko 4 valandas, ji buvo vaišinama?
4. Ar turi pagrindo viešojoje erdvėje pasklidę kalbos, kad paskui traukinį, kuriame važiavo Šimonytė, iš paskos buvo paleistas atsarginis tuščias traukinys - kad ji galėtų greit perlipti, jei traukinys sugestų - ir kiek valstybei tai kainavo? (Kadangi istorijų apie gendančius traukinius nestinga).
5. Kieno nurodymu tas atsarginis traukinys lydėjo politikus?
6. Ar VRK tiria tik tuos skundus, kurie nukreipti prieš Igno Vėgėlės asmenį, ar tiriama ir kita informacija, kurią VRK gauna iš kitų Lietuvos piliečių?
Jei tiria, tai kokius?
7. Ar nėra jokios reklamos požymių Tapino televizijoje, kurioje nuolat reklamuojamas kandidatas į prezidentus Žalimas? Ar tuo domėjosi VRK?
8. Kokiu rinkimų Kodekso punktu remiantis VRK terorizuoja Išlaužo bažnyčios kunigą Vilių Sikorską, reikalaudama atsakyti "ar klebonas SIKORSKAS pažįsta Igną Vėgėlę asmeniškai?"
Pagarbiai - žurnalistė ANTANINA STRUMILIENĖ
@---
Kad jau taip smarkiai buvo susidomėta naujuoju Susisiekimo ministerijos vadovo Skuodžio ir LG proveržiu paleidžiant traukinį į Rygą, gal būt bus įdomi ir ši istorija - apie traukinius, vizijas ir Lietuvą Europoje.
Apie 1885 metus belgas inžinierius Nagelmacker'is (keista pavardė kaip belgui :)) sukūrė viziją - traukiniais sujungti Europos ir ne tik sostines. Belgas ėmė kurti legendinius "ekspresus". Vienas pirmųjų ir labiausiai žinomų buvo "Oriento ekspresas". Kaip žinote, juo prabangiai galima buvo nuvažiuoti iš Stambulo į Paryžių.
O 1896 buvo paleistas lygiai toks pat prabangus traukinys Paryžius - Briuselis-Berlynas-Kiongsbergas-Eitkūnai-Kaunas-Vilnius- Sankt Peterburgas. Pavadintas jis buvo "Nord Express".
Kaip galite suprasti tuo metu nebuvo nei interneto, nei normalaus telefono nei mašinų beveik nebuvo ir net Šengeno nebuvo, bet vat traukinys iš Vilniaus ar Kauno į Paryžių buvo. Sugebėjo belgas suderinti.
Paryžiuje iš "Nord Expresso" galima buvo persėsti į "Sud Expresą" ir važiuoti iki Lisabonos. Va taip vat - iš Kauno ar Vilniaus.. O jei į Londe reikėjo, galima buvo persėsti Belgijoje, grafikas buvo suderintas su traukiniu į Kalė ir keltu per La Manšą.
1914 metais kelionė TIESIOGINIU TRAUKINIU iš Kauno į Berlyną truko 14 valandų, į Paryžių 31 valandą ir šis traukinys buvo vadinamas GREIČIAUSIU Europos traukiniu.
Bilietas kainavo apie 28 caro rublius.
Tarpukariu "Nord Express" važiuodavo iš Rygos per Kauną į Paryžių. Kadangi vokiečiai 1914 metais buvo perkalę mūsų vėžę į normalią (mes per 33 metus nesugebėjome ką kariaujantis vokietis per metus padarė), tai tarpukariu kelionė Kaunas Berlynas truko 13 valandų. Pasitaisau - tarpukariu buvo du traukiniai Kaunas - Berlynas per parą. Rytinis ir vakarinis. Greitesnis D1 nuvažiuodavo per 11 valandų.
Apie 1885 metus belgas inžinierius Nagelmacker'is (keista pavardė kaip belgui :)) sukūrė viziją - traukiniais sujungti Europos ir ne tik sostines. Belgas ėmė kurti legendinius "ekspresus". Vienas pirmųjų ir labiausiai žinomų buvo "Oriento ekspresas". Kaip žinote, juo prabangiai galima buvo nuvažiuoti iš Stambulo į Paryžių.
O 1896 buvo paleistas lygiai toks pat prabangus traukinys Paryžius - Briuselis-Berlynas-Kiongsbergas-Eitkūnai-Kaunas-Vilnius- Sankt Peterburgas. Pavadintas jis buvo "Nord Express".
Kaip galite suprasti tuo metu nebuvo nei interneto, nei normalaus telefono nei mašinų beveik nebuvo ir net Šengeno nebuvo, bet vat traukinys iš Vilniaus ar Kauno į Paryžių buvo. Sugebėjo belgas suderinti.
Paryžiuje iš "Nord Expresso" galima buvo persėsti į "Sud Expresą" ir važiuoti iki Lisabonos. Va taip vat - iš Kauno ar Vilniaus.. O jei į Londe reikėjo, galima buvo persėsti Belgijoje, grafikas buvo suderintas su traukiniu į Kalė ir keltu per La Manšą.
1914 metais kelionė TIESIOGINIU TRAUKINIU iš Kauno į Berlyną truko 14 valandų, į Paryžių 31 valandą ir šis traukinys buvo vadinamas GREIČIAUSIU Europos traukiniu.
Bilietas kainavo apie 28 caro rublius.
Tarpukariu "Nord Express" važiuodavo iš Rygos per Kauną į Paryžių. Kadangi vokiečiai 1914 metais buvo perkalę mūsų vėžę į normalią (mes per 33 metus nesugebėjome ką kariaujantis vokietis per metus padarė), tai tarpukariu kelionė Kaunas Berlynas truko 13 valandų. Pasitaisau - tarpukariu buvo du traukiniai Kaunas - Berlynas per parą. Rytinis ir vakarinis. Greitesnis D1 nuvažiuodavo per 11 valandų.
kad Cmilyte be reikalo issisoko. cia yra tik konservatoriu kova pries Nauseda. kol liberalai laikesi bent jau kazkiek nuosalyje, ju reitingams tai buvo i nauda. nezinia, kodel ji cia taip dabar issove, konservatoriai jiems jau nebeturi kuo atsilyginti.
@si karta atrodo
Tankiste yra ozio modifikuotas tankas, - pulti
Seimo išminčius, dešimtmetį buvęs kanceliarine žiurke (nuo 2006 iki 2010 m. M. Maldeikis buvo Vilniaus apskrities viršininko administracijos Tarptautinio bendradarbiavimo ir viešųjų ryšių skyriaus vedėjas, nuo 2010 iki 2020 metų dirbo seimo kanceliarijoje) ir niekada gyvenime nedirbęs jokio rimto darbo ir nesukūręs jokio verslo, aiškina verslui, kaip reikia dirbti:
„Neturi būti prievartos ir čia niekaip neprivers nei valstybės institucijos, nei kas. Tai yra moralinis įsipareigojimas, suprantant, kaip tu atrodai visuomenei ir savo klientams“, – sakė parlamentaras.
„Reikia pripažinti, kad prekių gulėjimas prekybos centruose yra vienas dalykas. Kitas dalykas būtų mūsų, kaip visuomenės, parodymas, jog mes jų nepirksime“, – komentavo jis.”
Seimo išminčius, dešimtmetį buvęs kanceliarine žiurke (nuo 2006 iki 2010 m. M. Maldeikis buvo Vilniaus apskrities viršininko administracijos Tarptautinio bendradarbiavimo ir viešųjų ryšių skyriaus vedėjas, nuo 2010 iki 2020 metų dirbo seimo kanceliarijoje) ir niekada gyvenime nedirbęs jokio rimto darbo ir nesukūręs jokio verslo, aiškina verslui, kaip reikia dirbti:
„Neturi būti prievartos ir čia niekaip neprivers nei valstybės institucijos, nei kas. Tai yra moralinis įsipareigojimas, suprantant, kaip tu atrodai visuomenei ir savo klientams“, – sakė parlamentaras.
„Reikia pripažinti, kad prekių gulėjimas prekybos centruose yra vienas dalykas. Kitas dalykas būtų mūsų, kaip visuomenės, parodymas, jog mes jų nepirksime“, – komentavo jis.”
kada tokia supratinga patapo
Ir ru tankiste, puola impotenta, nesugebenti net su bobomis ir kolaborantais susitvarkyti...
REKLAMA
REKLAMA
Čmilytė-Nielsen dėl ambasados Lenkijoje: reikėtų įvertinti, ar prezidentas neperžengė jam Konstitucijos numatytų ribų