Išgirdęs teismo nuosprendį, tragiškos avarijos kaltininkas apsiverkė.
Penktadienį Varėnos rajono apylinkės teismas paskelbė nuosprendį baudžiamojoje byloje, kurioje buvęs Trakų policininkas Sigitas Šostakas vasario 13-osios naktį greitkelyje Vilnius – Kaunas skriedamas automobiliu „Audi A6 Avant“ beveik 180 kilometrų greičiu rėžėsi į „Opel Vectra“, kuriuo važiavo trys Kauno medikai.
Per S. Šostako sukeltą avariją žuvo Rimgaudas Kazimieras Žukas, Vida Žukienė ir Audronė Golubovienė. Moters vyras liko gyvas.
Aštuonerius metus kalėti nuteistas vyriškis bausmę atliks atviroje kolonijoje. Kol nuosprendis neįsiteisėjo, suėmimo teismas nuteistajam neskyrė.
Klausimus, susijusius su neturtinės žalos atlyginimu, teismas nutarė nagrinėti vėliau, civilinio proceso metu. Nukentėjusiais pripažinti asmenys yra pateikę bendrą maždaug 0,7 milijono litų civilinį ieškinį dėl turtinės ir neturtinės žalos atlyginimo.
Teisme paviešintos kelios skandalingos šios istorijos detalės. Paaiškėjo, atvykusiems policininkams S. Šostakas avarijos vietoje pareiškė, kad ne jis vairavo „Audi“ automobilį, kas vairavo mašiną, esą nežino.
Be to, vairuotojas iš pradžių ne tik nenorėjo pūsti į alkoholio tikrintuvą, bet ir prašė surasti kitą asmenį, kuris galėtų papūsti už jį.
Kai kolegos vis dėlto įtikino S. Šostaką pasitikrinti, alkoholio tikrintuvas parodė 1,16 promilės alkoholio. Vėliau, atlikus vairuotojo kraujo tyrimą, S.Šostakui nustatytas 1,09 promilės alkoholio girtumas.
S. Šostakas pasakoja, kad „Opel Vectra“ prieš pat jo mašiną, netikėtai išsuko iš kelkraščio į pirmąją juostą. S. Šostakas bandė kliūtį aplenkti, bet laiko ir vietos šiam manevrui nepakako.
Vienintelis gyvas likęs važiavęs nukentėjusysis Andrejus Golubovas nuolat kartoja, kad medikų ekipažas nebuvo sustojęs kelkraštyje, o sklandžiai judėjo pirmąja eismo juosta normaliu, apie 90 km/val. greičiu.
Ekspertų duomenimis, S. Soštakas, atsižvelgiant į jo greitį, turėjo pradėti daryti lenkimo manevrą likus maždaug 64 metrams iki kliūties, kad saugiai apvažiuotų medikų automobilį.
Specialistų teigimu, „Audi“ vairuotojas privalėjo matyti pirmojoje juostoje esančią kliūtį ir mėginti stabdyti arba ją apvažiuoti. Eismo sąlygos tuo metu buvo geros: nebuvo jokių kritulių, asfaltas nebuvo apsnigtas, tik šlapias.
„Opel Vectra“