Transporto specialistai baigia parengti studiją, kurioje išanalizuotos galimybės sujungti dvi Kauno miesto savivaldybei pavaldžias bendroves - "Autrolį" ir "Kauno autobusus".
Prieš keliolika metų tiek troleibusų, tiek miesto autobusų įmonė buvo bendra, primena ELTA, vėliau miesto tarybos sprendimu jos atskirtos.
Susipažinti su studijos išvadomis norą pareiškė ir, įsigyjant naujų troleibusų bei autobusų, abi įmones kreditavęs Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas. Kauno visuomeninio transporto įmonių kreditoriniai įsipareigojimai šiam bankui tebevykdomi.
"Vien mechaninis šių bendrovių sujungimas per metus leistų sutaupyti pusantro milijono litų. Ypač sumažėtų administravimo išlaidos. Bet, manau, dar būtų einama ir toliau, kuo geriau reorganizuojant administravimą, technines ir kitokias tarnybas. Tad sujungimo ekonominis efektas gali būti dar geresnis", - Eltai aiškino Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
Anot jo, abiem savo transporto įmonėms savivaldybė šiuo metu yra skolinga apie 30 mln. Lt. Savivaldybei privalu kompensuoti troleibusais ir autobusais važinėjančių moksleivių, studentų, neįgalių ir kitų, turinčių teises į lengvatas, piliečių įsigytų bilietų kainų skirtumus.
"Kreipėmės į Susisiekimo ministeriją, kad ši peržiūrėtų kompensavimo mechanizmą. Gal ne visa našta turėtų tekti būtent savivaldybėms, tačiau kol kas ministerijos nuomonės šiuo konkrečiu klausimu dar nežinome", - sakė Kauno meras.