• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

BPC viršininkas: 25 proc. gaunamų skambučių melagingi

Per metus sulaukiama per 600 tūkst. skambučių iš įrenginių, kurių vietos nustatyti negalima

„Turime didžiulę problemą, – taip situaciją apie melagingus skambučius „Laisvajai bangai“ apibūdino Bendrojo pagalbos centro (BPC ) viršininkas Artūras Kedavičius. – Po kiekvieno tokio įvykio, ar pilnaties, atsiranda norinčių pažaisti ar pakvailioti telefonu skambinama į BPC. Ir dėl tokių žaidimų kartais labai sunku atskirti, ar žmogus, kalbantis pašnibždomis, iš tikrųjų yra įkalintas bagažinėje, ar kažkas maivosi prieš draugų būrį." BPC per dieną sulaukia apie 7,5 tūkstančio, o per metus iki 4 mln. skambučių.

„Turime didžiulę problemą, – taip situaciją apie melagingus skambučius „Laisvajai bangai“ apibūdino Bendrojo pagalbos centro (BPC ) viršininkas Artūras Kedavičius. – Po kiekvieno tokio įvykio, ar pilnaties, atsiranda norinčių pažaisti ar pakvailioti telefonu skambinama į BPC. Ir dėl tokių žaidimų kartais labai sunku atskirti, ar žmogus, kalbantis pašnibždomis, iš tikrųjų yra įkalintas bagažinėje, ar kažkas maivosi prieš draugų būrį." BPC per dieną sulaukia apie 7,5 tūkstančio, o per metus iki 4 mln. skambučių.

REKLAMA

Pagal Bendrojo pagalbos centro statistiką, per metus sulaukiama per 600 tūkst. skambučių iš įrenginių, kurių vietos nustatyti negalima. „Iš jų 99,9 proc. yra chuliganiški, tušti ar kažkieno neatsakingi žaidimai", – teigė BPC viršininkas.

„Lietuvoje galioja atvirkštinė proporcija: Suomijoje yra 5 mln. žmonių, kurie per metus paskambina 3 mln. kartų, o pas mus 3 mln. gyventojų ir jie paskambina 4 mln. kartų“, – situaciją laidai „Ant bangos“ nusakė A. Kedavičius.

REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas apie darbuotojų skaičių centruose, A. Kedavičius suskubo pasakyti, kad darbuotojų kiekis kiekviename centre priklauso nuo darbo krūvio, tačiau jis pripažino ir kitą problemą – BPC akivaizdžiai trūksta pareigūnų. „Mes perėmėme visą skambučių krūvį iš policijos, bet negavome nė vieno papildomo etato. Mūsų ir kolegų Švedijoje bei Suomijoje darbo krūvių skirtumas siekia 40 procentų“, – pasakojo jis. Anot viršininko, šiuo metu darbuotojų darbo laikas sudėliotas taip, kad per skambučių piką dirba maksimalus darbuotojų skaičius pamainoje, Klaipėdoje – 15, Vilniuje – 12 žmonių.

REKLAMA

Pasak Bendrojo pagalbos centro viršininko A. Kedavičiaus, centras nenustato skambinančio buvimo vietos, tai ryšio operatoriaus darbas. Jis privalo pateikti duomenis centrui, kokiu numeriu ir iš kokios vietos skambinta.

„Laisvosios bangos" eteryje kalbėjęs Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkas Julius Sabatauskas teigė, kad tikriausiai jau trečiadienį į komiteto posėdį bus pakviestas vidaus reikalų ministras Dailis Alfonsas Barakauskas, policijos generalinis komisaras bei Bendrojo pagalbos centro ir Ryšių reguliavimo tarnybos atstovai ir bus bandoma išsiaiškinti tinkamo pagalbos neužtikrinimo priežastis.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų