• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su itin nemalonia patirtimi, mėgindamas užsisakyti „Bolt“ pavežėjimo paslaugas, praėjusią savaitę susidūrė Vilniuje gyvenantis užsienietis Thomas (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomas). Vyras teigia, jog atvykęs „Bolt“ vairuotojas sustojo ne tik ne toje vietoje, kuri buvo nustatyta programėlėje, tačiau Thomo taip pat buvo paprašyta papildomai susimokėti už laiką, kurio jam reikėjo, kad pasiektų automobilį. Tuo tarpu, „Bolt“ atstovai sako, jog nutikus tokiai situacijai, vairuotojai turėtų susisiekti su savo klientais, o įvertinus aplinkybes – pinigai keleiviams yra grąžinami.

Su itin nemalonia patirtimi, mėgindamas užsisakyti „Bolt“ pavežėjimo paslaugas, praėjusią savaitę susidūrė Vilniuje gyvenantis užsienietis Thomas (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomas). Vyras teigia, jog atvykęs „Bolt“ vairuotojas sustojo ne tik ne toje vietoje, kuri buvo nustatyta programėlėje, tačiau Thomo taip pat buvo paprašyta papildomai susimokėti už laiką, kurio jam reikėjo, kad pasiektų automobilį. Tuo tarpu, „Bolt“ atstovai sako, jog nutikus tokiai situacijai, vairuotojai turėtų susisiekti su savo klientais, o įvertinus aplinkybes – pinigai keleiviams yra grąžinami.

REKLAMA

Apie tai, kaip praėjusią savaitę norėdamas nuvykti iš Šeškinės poliklinikos į Santariškių ligoninę ir susidūręs su nemalonia „Bolt“ patirtimi, Thomas pasidalino savo socialiniuose tinkluose. 

REKLAMA
REKLAMA

„Paprašėme, kad „Bolt“ taksi atvyktų į Šeškinės poliklinikos aikštelę, tačiau vairuotojas nusprendė palaukti mūsų prie netoli esančios „Iki“ parduotuvės. Kai įlipome į automobilį ir paklausėme, kodėl jis sustojo kitoje vietoje, vairuotojas paaiškino, kad būtų per ilgai užtrukę išvykti iš nurodytos vietos (poliklinikos aikštelės)“, – įraše rašo Thomas. 

REKLAMA

Nepaisant to, jog vairuotojas laukė kitoje vietoje nei buvo nurodyta, Thomas taip pat turėjo sumokėti ir papildomą laukimo mokestį už tai, kad vairuotojas turėjo palaukti, kol keleiviai įlips į automobilį.

Užsienietis sako suprantantis, jog jei laukimo mokestis būtų buvęs paskirtas dėl to, kad dėl vyro kaltės buvo pavėluota įlipti į „Bolt“ automobilį, jis tai suprastų, tačiau šiuo atveju taip nebuvo.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, Thomas teigia, jog tą dieną taip pat stipriai lijo, dėl ko, mėgindamas nusigauti iki „Bolt“ automobilio, vyras taip pat liko kiaurai šlapias.

„Kadangi jau sirgau, tai buvo labai nemalonu“, – socialinių tinklų įraše pasakoja Thomas.

Tačiau ties tuo visi nesklandumai nesibaigė. 

Vyro teigimu, nors jis buvo aiškiai nurodęs, jog nori nuvykti į Santariškių ligoninę, tačiau vairuotojas jį paleido ne prie pačios ligoninės, tačiau netoli buvusioje stotelėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dėl to, sergančiam vyrui vėl teko eiti per stipriai lijusį lietų.

„Jis paėmė mane ne iš tos vietos, kurią nurodžiau, ir išleido autobusų stotelėje. (...) Galiausiai buvau permirkęs, jau sirgau ir patyriau papildomą diskomfortą dėl „Bolt“, – piktinasi Thomas. 

Nesklandumų kilo ir dėl kilusios situacijos susisiekus su „Bolt“ klientų aptarnavimo komanda. Vyrui pareikalavus grąžinti pinigus už laukimo mokestį ir suteikti kompensaciją už tai, vairuotojas atvyko ir išleido keleivius ne tose vietose.

REKLAMA

Tačiau „Bolt“ klientų aptarnavimo komanda šį vyro prašymą atmetė.

„Iš esmės, aš likau kaltas dėl to, kad permirkau ir buvau paimtas bei išleistas netinkamose vietose“, – teigia vyras.

Tiesa, tv3.lt naujienų portalo žurnalistams susisiekus su Thomu, vyras teigė, jog iš ketvirto karto, savo situaciją paviešinus socialiniuose tinkluose, „Bolt“ klientų aptarnavimo komanda grąžino vyrui pinigus ir suteikė jam kompensaciją. 

REKLAMA

„Iš pradžių susisiekiau su „Bolt“ klientų aptarnavimo komanda ir perspėjau juos, kad viešinsiu problemą, jei nepavyks rasti sprendimo. Nepaisant šio įspėjimo, klientų aptarnavimo komanda tvirtino, kad grąžinti pinigus, nei iš dalies, nei visiškai, neįmanoma. Kreipiausi į juos tris kartus, ir kiekvieną kartą atsakymas buvo tas pats. Buvo neįmanoma grąžinti pinigų, kol neparašiau apie savo patirtį „Facebook“, ir tik po to „Bolt“ pakeitė savo poziciją“, – žurnalistams pasakojo Thomas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Bolt“ vadovas Lietuvoje paaiškino, kaip elgtis

„Bolt“ pavežėjimo paslaugų vadovas Lietuvoje Laimonas Jakštys teigia, kad konkrečiai šios situacijos pakomentuoti negali, tačiau apskritai nesusipratimų kelionės su „Bolt“ metu, gali kilti dėl įvairių priežasčių.

„Konkrečios situacijos komentuoti negalime, tačiau nesusipratimų gali kilti dėl įvairių priežasčių. Viena jų – kai klientas nurodo vieną paėmimo vietą, bet laukia kitoje (pavyzdžiui, netiksliai nustato žymeklį žemėlapyje ar nurodo netikslų adresą)“, – sako L. Jakštys.

REKLAMA

„Bolt“ pavežėjimo paslaugų vadovas Lietuvoje prideda, kad gali būti ir taip, jog vairuotojas paprasčiausiai negali pasiekti nurodytos paėmimo vietos dėl eismo ribojimų, kelio darbų, kitų eismo dalyvių sukeltų situacijų ar gamtinių reiškinių padarinių – apsemtų kelių ar nuvirtusių medžių.

„Raginame vairuotojus susisiekti su keleiviu, jei šis nurodytoje vietoje nepasirodė per penkias minutes nuo atvykimo į paėmimo vietą. Tiek vairuotojas, tiek keleivis vienas su kitu gali susisiekti per programėlę parašydami žinutę ar skambučiu. Be to, kad kelionė prasidėtų kuo sklandžiau, „Bolt“ programėlėje keleivis gali pasidalinti savo buvimo vieta, kurią matydamas žemėlapyje vairuotojas gali tiksliau žinoti geriausią vietą sustoti“, – tvirtina L. Jakštys.

REKLAMA

Be to, anot L. Jakščio, jei keleivis mano, kad įvykusios kelionės kaina buvo apskaičiuota neteisingai, tuomet klientai gali kreiptis į „Bolt“ klientų aptarnavimo komandą.

„Bolt“ klientų aptarnavimo specialistai kiekvieną pranešimą įvertina atskirai ir priėmę sprendimą, kad keleiviui kaina pakilo nepagrįstai, suteikia kompensaciją“, – sako L. Jakštys.

Tik nesakykite Thomui kad mūsų pavežėjai dar ir teises ne visi turi. O tie kurie turi nusipirko juos tėvynėje už 10 kg ryžių. Ir medicinį patikrinimą jie paskutinį kartą atlyko dar sovietų laikais gimdymo namuose. O apie tai kaip jie moka mokėsčius mes irgi Thomui nesakysime tegul Thomas galvoja kad mes irgi europiečiai
Žmonės tegul atkreipia dėmesį į Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos situacija. Artėja rinkimai Lietuvoje , ir pagrindinė tema turi būti migracija. LIETUVA per metus isileido dvi divizijas, 33 000 kovinio amžiaus migrantų iš artimųjų ryrų ir azijos. Tai primena Vienos apgulti kai šita persų šiukšlių orda puolė kirkščionis. Mopedais raižo vaikų aikšteles, daužo žmonių ir policijos automobilius, naudoja resursus mūsų, tripia mūsų istoriją, tautybę. Priekabiauna prie mūsų moterų ir dukrų. Jei valdžia nieko nedaris, laukia civilinis karas. Vilnius nebus londonstanas!!!
Kolega, 33.000 buvo prieš metus. Dabar jau beveik 60.000 ir čia tik kurie legaliai. O kiek nelegalų niekas nežino
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų