Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Siulyciau komentatorius is gretimo straipsnio del KET baudu sujungti su situ straipsniu, nes zmones dvieju dalyku galvoj sujungt negali. Tai Lietuva yra policininku vakstybe ar ne?? Vienu atveju rekia pries baudas, kitu nuogastauja tokiais nuosprendziais, tai apsispreskit pagaliau ko jus norit, ar bijot kam nors ka nors padaryt zala kaip Vokietijoje ir tureti gelzbetonini sauguma, bent jau palyginus su Lietuva, ar pervaziuot zmogu skersai ir atsipirkt menknekiu kaip kokioj Rusijoj.
Ne į šitą temą, bet kodėl diduma (ypač jaunesnio) amžiaus pėsčiūjų eina į perėją net neapsižvalgę ir perėjoje pradeda eiti žymiai lėčiau iškėlę nosis į viršų.
@p O kodėl dauguma vairuotojų prieš perėją pamatę pėstįjį greitį net padidina, lenkia jau sustojusius?
Vėl BMW.
Panaikintos saugaus eismo pamokos mokyklose? Ai, taigi tai sovietų atgyvena, geriau mokinti progresyvių dalykų...
Tiesiog joks sveiko proto zmogus neis per pereja kol automobilis nera sustojes. O ziedu valdovai tegul lenda po ratais. Paciu problemos. Taisykles ket ir turetu but, kad auto privalo sustot arba bauda, bet ir pestysis privalo eit tik tada kai sustoja.
@Siaip Reikalas tame, kad tos transporto priemonės kurias vairuoja žmonės ir jos važiuoja žiedine sankryža, ir ypač tie vairuotojai kuriems reikia sukti į dešine kelio atkarpą, o ne važiuoti žiedų tiesiai. Jie kaip nekeista važiuoja nemažindami greičio ir nesižvalgydami nei į kairę, nei į dešine puse kai jų važiavimo krypti gali kirsti pėstysis. Jiems tai negalioje net ir žiedinėse sankryžose, nes jiems tai ne peščiųjų perėja, nes nėra ženklinimo nei ant kelio, nei kelio ženklo.
Šalia perėjų turėtų būti kilnojamos vaizdo kameros, kurios fiksuotų pažeidimus kaip ir greičio viršijimą. Daug gyvybių būtų išgelbėta.
@Alma Nepezek nesamoniu. Pagal KET pestysis perėjoje visada turi pirmenybe.
@Durai Almai Pėstysis privalo įsitikinti, kad įžengti yra saugu
@Šiaip turi isitikinti,bet ne pas mus Lietuvoj su bmwisstais ,jiem gi taisykles negalioja ,kad ir isitikinai pradedi eiti vistiek atsiranda daunu kurie vaziuoja ciut ne per pirstus speji atsokti ,tik baudos ir dideles gali pakeisti kazka.
@Durai Almai Automobilio ir pėsčiojo svorio kategorijos skirtingos. Jau šis pavyzdys rodo, kad bauda už greičio viršijimą gali būti didesnė negu už sunkų žmogaus sveikatos sužalojimą. Deja, daugelis vairuotojų reaguoja tik į skaičius baudos kvite.
@Alma Ir namuose kiekvienam kambaryje po kamerą. Juk tada smurto sumažėtu ir moterys laimingesnės būtu. Bet tada reikės užmiršti privatu gyvenimą, nes trečias brolis, stebės mus 24/7.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų