Bendrovė aiškina, kad atliks tuos darbus, kurių prašė patys gyventojai, tad jų nukelti neketina.
Prašo ESO perkelti darbus
Į portalą tv3.lt kreipėsi Vilniaus Viršupio soduose gyvenantis Vytas. Kaip pasakoja skaitytojas, ESO ketvirtadienį penkioms valandoms nuo 12 iki 17 val. planuoja išjungti elektrą. Apie tai vyrą bendrovė įspėjo antradienį.
Vytas kaip mat susisiekė su ESO ir pasiteiravo, ar darbus būtų galima atidėti, nes kartu su žmona serga COVID-19. Žmonai nustatytas plaučių uždegimas. Vyras nerimauja, kad dingus elektrai, namai liks be šildymo, vandens, o dėl to gali pablogėti jųdviejų su žmona sveikata.
ESO, Vyto teigimu, pažadėjo perskambinti už kelių valandų, tačiau skambučio vyras taip ir nesulaukė. Dėl to bendrovei keliskart skambino pats.
„Trečiadienį apie 14 val. dienos gavau atsakymą, kad nukelti darbų nepavyks ir kad darbai vis tiek bus atlikti, mat yra kažkoks gedimas. Aš parašiau laišką, į kurį jie man iki šiol neatrašė – koks tai gedimas ir kas bus šalinama“, – teigia Vytas.
Iki šiol elektra šeimos namuose veikė puikiai, jokių trikdžių nebuvo. Vyras prašė bendrovės į situaciją pažiūrėti žmogiškai ir darbų nevykdyti.
„Suprantu, jei nesirgtume, darbo diena, gerai, išeiname į darbus, grįžtame vakare, tad nei nepajustume. Bet esame saviizoliacijoje, negalime iš namo pasišalinti. Jie į tai atsižvelgti visiškai nenori.
Žadėjo, kad gal pavyks greičiau pašalinti gedimą. Jiems vienodai šviečia. Jie parašė, kad darbus atlieka darbo valandomis. Jiems vienodai, kad mes sergame COVID-19, esame saviizoliacijoje, negalime išeiti. Žmonai net su greitąja teko pasivažinėti dėl plaučių uždegimo.
Elgiasi kaip ne su žmogumi. Kai mokėti mokesčius, tai viskas tvarkoje, turime susimokėti. O kai reikia žmogiškumo, jiems vienodai šviečia“, – piktinasi Vytas.
Dingus elektrai, kaip sako Vytas, namuose nebus ne tik šildymo, bet ir vandens, šeima negalės naudotis buitine technika. Lieka vienintelė paguoda – dujinė viryklė.
ESO: šiuos darbus turime atlikti, jų prašo patys gyventojai
ESO atstovas Paulius Kalmantas pabrėžia, kad gyventojai visad gali kreiptis į bendrovę, jei dėl planinių darbų jiems iškyla klausimų. Vis dėlto pabrėžiama, kad būtent Vyto minimi darbai nebus nukeliami, mat remontą atlikti prašė patys tos pačios gatvės gyventojai.
„Būtent to namo kaimynai, mūsų klientai, skundžiasi dėl didelių fazių įtampų iškraipymo. Esame numatę vidinius techninius priežiūros darbus, kuriuos ir vykdysime, nes patys gyventojai to prašo“, – tv3.lt situaciją komentuoja P. Kalmantas.
Pasak ESO atstovo, esant ypatingoms priežastims, į jas būna atkreipiamas dėmesys.
„Reikia suprasti, kad šiuos darbus turime atlikti. Negalime kiekvieną kartą jų atidėti, nes jų tiesiog susikauptų tiek, kad vėliau nebūtų galima padaryti“, – sako P. Kalmantas.
Pašnekovas pastebi, kad dažnu atveju ESO specialistai suplanuotus darbus atlieka kur kas greičiau nei numatyta – įprastai per dvi valandas.
„Klientų komunikacijoje laikas yra nurodomas su rezervu, jeigu netyčia kas nors nepavyks per dvi valandas, kad turėtume daugiau laiko. Visada padaroma vidutiniškai greičiau nei per dvi valandas. Klientai apie tai, kad darbai atlikti ir elektra grąžinta, būna informuojami“, – komentuoja P. Kalmantas.
Kaip sako bendrovės atstovas, ESO darbus vykdo nuolat, iškyrus esant ypatingoms oro sąlygoms ar kitoms aplinkybėms. Tačiau jei sąlygos darbus atlikti leidžia, ypatingai, jei patys žmonės kreipėsi su prašymu darbus atlikti, bendrovė dirba be išimčių.
„Mūsų nuolatinis darbas yra prižiūrėti, kad tinklas veiktų patikimai, saugiai ir kad gyventojus nuolatos pasiektų elektra“, – teigia P. Kalmantas.