Su portalu tv3.lt susiekė nemalonią situaciją su vienu Vilniaus bankomatu patyręs vilnietis – vyro pinigai paprasčiausiai įstrigo prekybos centre „Panorama“ esančiame „Swedbank“ bankomate.
„Sugalvojau išsigryninti nemažą sumą – 500 eurų. Ir ką?! Įstrigo bankomate! Susisiekiau su pagalba, sakė, kad pakalbės su inkasatoriais, bet man buvo pareikšta, kad šie situacija pasidomės per 10 dienų. Tai ką man dabar daryt?! Badu mirt? Be pinigų likau“, – portalui situaciją aiškino neprisistatęs vilnietis.
Nesklandumų patiria retai
Su situacija supažindintas „Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius pažymėjo, kad bankas turi per 400 bankomatų visoje Lietuvoje, bet techniniai nesklandumai yra reti. Tiesa, tarp jų pasitaiko ir fiktyvių pretenzijų.
„Užfiksavus gedimus ar techninius trikdžius, bankas stengiasi operatyviai reaguoti ir juos pašalinti. Paprastai būna atliekama bankomato inkasacija ir sutikrinami išduotų ar įneštų pinigų kiekiai. Žinodami, ar apskritai yra neišduotų ar neįskaitytų pinigų, eliminuojame galimus sukčiavimo atvejus, kai klientų pateiktos pretenzijos gali būti fiktyvios, nes tokių atvejų irgi pasitaiko“, – atsakyme tv3.lt rašė S. Abraškevičius.
Sutrikus bankomato veiklai, banko atstovas rekomendavo kreiptis į artimiausią banko padalinį arba skambinti tel. 1884.