Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
visa kalte yra mumyse. pvz visi zino kad remontuojamas NAujininkuose tiltas per gelezinkeli. tai klausimas, kam listi i pirma juosta ir po to listi i antra juosta ir taip sudarysi spustis abiejose juostose, kai 90 proc vairuotoju zino si remonta. argi negalima vaziuoti graziai,visi antroje juostoje, nebutu tada nei kamsciu nei nieko ir visi butu laimingi. dabar 80 proc vairuotoju tiesiog lenda i pirma juosta ir iskart uzlendineja i antra juosta. argi nervas neims kai prastovi puse val antroje juostoje ir matai kai pacanas atlekia dideliu greiciu pirma juosta ir iskart lenda? taigi is pacio ryto pirma juosta visada yra tuscia, antra vos juda, pirma juosta vis lekia automobiliai, klausimas kodel?
Reiktu leist eksploatuot automobilius iki vieno menesio senumo. TA 2 kartus per diena praeidineti. Ir dviracius iki 2 menesiu senumo.
Reiketu leist eksplotuoti automobilius iki 5 metu senumo ir taskas. !!!!! isspestume daug problemu : kamsciai miestuose isnyktu , zverim perbegt kelia butusaugiau....... . Tik viena blogybe , TECH ABziuru centrams reiketu susssssiverzt dirzus:)))))) juk liktu iki 10 % automobiliu , o debilai ir su naujais automobiliais , gala sau rastu keliuse :)))
važinėja ir senais automobiliais. Tik niekur tiek chamizmo ir alkoholizmo.
as uz masinu uzdraudima
Ir išvis reikia uždrausti tuos automobilius, kaip kad talibanas buvo uždraudęs aitvarus. Tada eismo nelaimių neliks.
"...planas B 2007-12-11 11:22:49
Straipsnyje nepaminėta dar viena, esminė, priežastis - senas automobilių parkas. Vakariečiai, atsikratę senesnių automobilių, ženkliai pagerino savo šalių rodiklius. Sugražintume tas visas važiuojančias kiūženas atgal ir jų rodykliai taip pat padidėtų..."-------------visiškas nesamones rašinėji !!! avarijas daro ne mašina, bet nedrausmingi, išgėrę, lakstantys vairuotojai... tokiems duok naujesnes mašinas (kartu ir galingesnes) tai jie dar daugiau avarijų padarys...
.
Straipsnyje nepaminėta dar viena, esminė, priežastis - senas automobilių parkas. Vakariečiai, atsikratę senesnių automobilių, ženkliai pagerino savo šalių rodiklius. Sugražintume tas visas važiuojančias kiūženas atgal ir jų rodykliai taip pat padidėtų..."-------------visiškas nesamones rašinėji !!! avarijas daro ne mašina, bet nedrausmingi, išgėrę, lakstantys vairuotojai... tokiems duok naujesnes mašinas (kartu ir galingesnes) tai jie dar daugiau avarijų padarys...
.
Ne sename automobilije esme. Kol neatprasime vazineti viena letena uzdejus ant vairo ir kita ant porankes issidriebus ishlenktoje sedyneje, kol neismoksime naudotis veidrodeliais, kol nesuprasime kaip iveikinet posuki ir tai darysime ne laisvaja eiga dideliu greiciu, kai nusipirke BMW nebusime tikri jog esame puikus skersaeigiai, ir galu gale, kada ismoksime suprast jog stabdymas yra itin rimtas ir radikalus manevras neapskaiciavus greicio ir atstumo iki kliuties, tol ir zudysimes. Bet net jeigu ir visa tai mokesime bet demesio lygis bus nuliui vairuojant ir manant jog tu toks geras vairutojas ir tavo kunas be smegenu intervencijos pats koordinuoja veiksmus, nieko nepasikeis. Ash uz demesinga moteri sename golfe, nei uz odine striuke pasipuosusi maroza uz vairo. Kurie ir sudaro 60 procentu vairuotoju.
Zinius: neziurek televizijos ir neskaityk spaudos.
Sulygink "sena bmw" ir "nauja bmw". Senas bmw yra tvirtesnis, jo korpusas is kietesnio metalo. Nauji yra "minkstesni" rysium su tuom, kad jeigu atsitrenktum i zmogu jis kuo maziau nukentetu. Tokia saugos reikalavimai gaminant sios dienos automobilius.
Taip, kad tavo laidoje mazai tiesos. Nors aisku kai palygini 2000 plika varijanta ir 2007 pilna su 8 airbagais ir panasai tai zinoma kad laimes naujesnis auto.
Bet jeigu palygintume 2000 su pilna komplektacija ir 2007 plika sakali... Tai sakytume, kad senesis geresnis.
Yra daug aspektu ir kriteriju pagal kuriuos reikia lyginti, bet protingiausia butu tureti savo galva ir mastyti paciam, o ne laidas ziureti.
Sulygink "sena bmw" ir "nauja bmw". Senas bmw yra tvirtesnis, jo korpusas is kietesnio metalo. Nauji yra "minkstesni" rysium su tuom, kad jeigu atsitrenktum i zmogu jis kuo maziau nukentetu. Tokia saugos reikalavimai gaminant sios dienos automobilius.
Taip, kad tavo laidoje mazai tiesos. Nors aisku kai palygini 2000 plika varijanta ir 2007 pilna su 8 airbagais ir panasai tai zinoma kad laimes naujesnis auto.
Bet jeigu palygintume 2000 su pilna komplektacija ir 2007 plika sakali... Tai sakytume, kad senesis geresnis.
Yra daug aspektu ir kriteriju pagal kuriuos reikia lyginti, bet protingiausia butu tureti savo galva ir mastyti paciam, o ne laidas ziureti.
Ne sename automobilije esme. Kol neatprasime vazineti viena letena uzdejus ant vairo ir kita ant porankes issidriebus ishlenktoje sedyneje, kol neismoksime naudotis veidrodeliais, kol nesuprasime kaip iveikinet posuki ir tai darysime ne laisvaja eiga dideliu greiciu, kai nusipirke BMW nebusime tikri jog esame puikus skersaeigiai, ir galu gale, kada ismoksime suprast jog stabdymas yra itin rimtas ir radikalus manevras neapskaiciavus greicio ir atstumo iki kliuties, tol ir zudysimes. Bet net jeigu ir visa tai mokesime bet demesio lygis bus nuliui vairuojant ir manant jog tu toks geras vairutojas ir tavo kunas be smegenu intervencijos pats koordinuoja veiksmus, nieko nepasikeis. Ash uz demesinga moteri sename golfe, nei uz odine striuke pasipuosusi maroza uz vairo. Kurie ir sudaro 60 procentu vairuotoju.
REKLAMA
REKLAMA
Baltijos šalių vairuotojai gąsdina užsieniečius