Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Apgailėtina valstybė, Vilniaus kelių, gatvių remonto PRAGARAS - lėtapėdžių nevykėlių šutvė. GĖDA!!!!
Jei ponas Baravykas parodytų dirbančius vokiečius naktį kelyje, apakčiau. Būtent Vokietija dėl kelio "darbų", yra vairuotojų vadinama štaulandija.
O nekilo mintis į laidą pakviesti tų kelių tiesimo kontorų vadovus?! Būtų įdomi laida, ne vien pafantazavimai..
Be sumaišties niekas nesuremontuos kelių.Lazynėliuose tiesia naują kelią ,aišku,kad yra nepatogumų,bet tas gyvenamas rajonas didelis neatsirado vakar,daug gyventojų mašinų,nes visuomeninis transportas sukurtas dėl nepatogumo.Į centrą juo nuvažiuoji ,kaip lengvu automobiliu į Kauną...
Bėda ,kad vykdant darbus ,dulkės aptraukia visą Lazdynėlio rajoną.Šiais laikais ,kai kalbama apie ekologiją,varom iš gatvių pigias ir senas mašinas,o atvirai dulkėm nuodyti žmones -nieko tokio,ištvers.Darbo kultūra apgailėtina,o tereikia kelių cisternų vandens per parą,kad žemę neapgultų dulkės.
Bėda ,kad vykdant darbus ,dulkės aptraukia visą Lazdynėlio rajoną.Šiais laikais ,kai kalbama apie ekologiją,varom iš gatvių pigias ir senas mašinas,o atvirai dulkėm nuodyti žmones -nieko tokio,ištvers.Darbo kultūra apgailėtina,o tereikia kelių cisternų vandens per parą,kad žemę neapgultų dulkės.
Ta korupcija nėra išnaikinta,kas supranta kelią sutvarko po 5metų vėl ten taiso,gaila pinigai išmetami,nėra tvarkos ten visokie auskai ,gauna algą superinę dar iš šono
provėžės didelės kur kelius remontavo neseniai,kur transporto tarnyba krovinius svertų,veža virsvorius,standartinė betvarkė,pinigų duoda,o kelių tarnyba leidžia vėjais....Užsienyje dirba naktimis,o čia pastato ženklą ir darbai ne vyksta.
provėžės didelės kur kelius remontavo neseniai,kur transporto tarnyba krovinius svertų,veža virsvorius,standartinė betvarkė,pinigų duoda,o kelių tarnyba leidžia vėjais....Užsienyje dirba naktimis,o čia pastato ženklą ir darbai ne vyksta.
Visi kelio darbai vykdomi pagal projektus, turėtų projektuose numatyti darbų laiką o jo nesilaikantiems premijos gal tada nepaliks ribojimų savaitei dėl neatlikto ženklinimo ar panašiai
Visos problemos prasideda nuo išvogto biudžeto. Vagia kas kaip moka. Be kitų vagysčių, populiarios ir kelių bei gatvių statybos-remonto viešųjų konkursų organizavime. Jei konkursai būtų skelbiami sąžiningai, tai sąlygų dirbti neatsakingai nebūtų sudaryta. O dabar konkursų sąlygos tokios, kad kelininkams apsimoka darbų grfiko nederinti su kitomis institucijomis, du kartus per metus remontuoti tą pačią gatvę, o darbus pradėjus, baigti po kelių mėnesių. Tokiu būdu iššvaistomas/išvagiamas biudžetas ir nebelieka lėšų, kad už kelių statybos ir remonto darbus mokėti adekvačias sumas. Ir tada konkursus laimi tie, kurie iš anksto žino, kad prrisiims nerealius įsipareigojimus, o tada žiūrės, kaip sausiems išlipti. Ir išlipa, nes randa konkurso sąlygose iš anksto tyčia ar iš durnumo paliktų spragų.
... Dėl to nesistebėkime, kad kitose šalyse darbai planuojami ir vykdomi atsakingai. Tai ką kitur padaro per naktį, pas mus daro (nedaro) kelis mėnesius. ...Ir kaltų nėra.
... Dėl to nesistebėkime, kad kitose šalyse darbai planuojami ir vykdomi atsakingai. Tai ką kitur padaro per naktį, pas mus daro (nedaro) kelis mėnesius. ...Ir kaltų nėra.
@Vytautas
Beje, kodėl pas mus skaičiuoja tik kad viešas pirkimas būtų kuo pigesnis? Kodėl neskaičiuoja, kiek dėl tokių nekvalifikuotų viešųjų pirkimų išbrangsta projektų įgyvendinimas? Dar svarbiau - tokiuose pirkimuose užprogramuota betvarkė ir chaosas, kurie kasdien šimtus tūkstančių žmonių priverčia švaistyti laiką spūstyse, milijonas automobilių kasdien patiria ekstremalias eksploatacijos sąlygas. Gal ponai iš ministerijų galėtų paskaičiuoti, kiek Lietuvai kainuoja kasdien spūstyse iš Lietuvos piliečių pavogtos šimtas tūkstančių ar net daugiau valandų? Mano kukliais skaičiavimais, kasdien taip prarandame apie milijoną eur. O jei paskaičiuotume, kiek Lietuvos automobilių parkas kasdien drožiamas netvarkingose ar nebaigtose remontuoti gatvėse, gautume dar kelis milijonus eur nuostolių per dieną.
Žinoma, man, kaip autoservisų tinklo Proservisai vadovui, nuo tokios betvarkės tik darbo daugiau, bet kaip piliečiui, skauda širdį.
Žinoma, man, kaip autoservisų tinklo Proservisai vadovui, nuo tokios betvarkės tik darbo daugiau, bet kaip piliečiui, skauda širdį.
Šlovė kelininkams...35 m kiekvienais m v
Lk
Tegul tie visu klaviatūros riteriai pasiemia po kastuva ir ateina padėti tiems kelininkams i pagalba ir pasiziuresim kiek is ju pasiliks nes visi mandri rėkti bet nieko nedaryti
@Antonas
butinai kastuva?O jai as noriu dalies atkato?
@Antonas
koks kastuvas, cccp laikai jau praėjo.
Tegul bibi uosto visi kelininkai.
O firmas reikia visas uždaryti- pideru gaujos jeigu nemoka normaliai tvarkyt kelių kaip normaliose vakarų valstybese
O firmas reikia visas uždaryti- pideru gaujos jeigu nemoka normaliai tvarkyt kelių kaip normaliose vakarų valstybese
REKLAMA
REKLAMA
Automobilių ekspertas sukritikavo kelininkus: tai – lygiai toks pat nusikaltimas, kaip pažeidinėti kelių eismo taisykles