Skundėsi ir komentatoriai
Po to, kai ketvirtadienį portalas balsas.lt paskelbė, kad net keli skaitytojai pranešė sulaukiantys keistų skambučių iš nenurodyto telefono numerio, o su atsiliepusiais niekas nekalbėjo – ragelyje iš karto pasigirsdavo pypsėjimas, ir daugiau portalo skaitytojų pranešė sulaukę panašių skambučių. Taip pat paaiškėjo, kad keistaisiais skambučiais atakuojami ne tik „Omnitel“ klientai.
„Per 3 dienas buvo keli tokie skambučiai iš nežinomo numerio. Pakeli ir girdi „pyp pyp“. Tik vienas skambutis iš nerodomo numerio buvo normalus. Kai atsiliepiau, paaiškėjo, kad kitas operatorius norėjo savo paslaugas pasiūlyti. Atsakiau, kad nedomina, ir liovėsi tokie skambučiai“, – rašo komentatorius S.
„Man irgi skambinėjo prieš kelias dienas, bet aš naudojuosi „Tele2“ paslaugomis“, – komentavo kitas skaitytojas, vardu „nežinomas“.
„Ir „Bitės“ tinkle tokių dalykų nesenai buvo. Bet mes tiesiog neatsiliepiame, kai skambina nežinomas numeris“, – priduria komentatorius „bet“.
„O kodėl keliate, jei numerio nerodo? Aš niekada į tokius skambučius neatsakau“, – mintimis komentatorių skiltyje dalijosi „fauna“.
„Gal operatoriai tikrina, ar numeriai yra naudojami , ar aktyvūs? O paskui skelbia, kad „šiemet turime daugiau abonentu ir pirmaujame rinkoje?“, – spėlioja komentatorius, pasirašęs slapyvardžiu „gal tikrina“.
„Omnitel“: skambinama iš kito Lietuvos tinklo
„Tokio skambučio sulaukė ir mūsų darbuotojas“, – penktadienį portalui balsas.lt pranešė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.
„Mes matome, kad skambinama iš kito Lietuvos tinklo, todėl manome, kad tai gali būti nepavykę skambučiai telerinkodaros tikslais“, – daro prielaidą mobiliojo ryšio paslaugų teikėjo atstovė. Ji pakartojo, kad įmonės specialistai pasirengę padėti vartotojams išsiaiškinti, kas taip įkyriai skambinėja.
„Susirūpinusius klientus, sulaukusius tokių erzinančių skambučių, kviečiame kreiptis į mus per nemokamą pokalbių internetu konsultacijų sistemą „Omni Gyvai“. Galite atsiųsti mums informaciją elektroniniu paštu [email protected] arba paskambinti į mūsų Klientų aptarnavimo centrą, ir įmonės specialistai pagelbės išsiaiškinti situaciją ir patars“, – sakė ji.
„Mes savo ruožtu fiksuosime visus atvejus ir, siekdami apsaugoti savo klientų interesus, kreipsimės į atitinkamas šalies institucijas“, – pridūrė D. Selickaitė.
Portalo žurnalistai tikisi, kad savo požiūrį į pastaruoju metu pasipylusius anoniminius skambučius pateiks ir kitų mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų atstovai.
Taip pat skaitykite: