„Tenka pripažinti, kad mano žmonės matė reklaminį turinį, su teisininkais vertino galimą jo riziką. Tačiau akivaizdu, kad situacija nebuvo įvertinta tinkamai. Tai buvo klaida. Mano, kaip įmonės vadovo, pozicija tokia, kad tokių skelbimų viešinti neturime. Todėl asociacijos „Petys už laisvę“ tentą nukabinome.
Kartu „Owexx“ lauko reklamos ekranuose neatlygintinai patalpinsime skiepytis skatinančius skelbimus – esame Sveikatos apsaugos ministerijai pateikę prašymą pasidalinti tinkama vizualine medžiaga“, – sako „Owexx“ vadovas Viktoras Tolvaiša, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Preliminariai planuojama, kad skiepytis skatinantys skelbimai bus rodomi 9 reklamos ekranuose: 4 – Vilniuje, 2 – Kaune, 2 – Klaipėdoje ir 1 – Šiauliuose. Numatoma šios kampanijos vertė siektų iki 30.000 eurų.
V. Tolvaiša sako, kad nuo šiol bendrovė nuodugniau vertins partnerių siūlomą medžiagą bei įsives papildomus jos vertinimo saugiklius, kad panašūs incidentai nepasikartotų.