Pasak apklausos, 11 proc. respondentų, atsakydami į klausimą, ar pirktų iki šiol Rusijoje veikiančius verslus turinčių Lietuvos ar užsienio įmonių maisto ar kitas prekes, atsakė „tikrai taip“, 30 proc. – „greičiau taip“, 29 proc. – „greičiau ne“, 16 proc. – „tikrai ne“.
14 proc. apklaustųjų neturėjo nuomonės arba neatsakė į klausimą.
Iki šiol Rusijoje veikiančių įmonių produkciją labiau linkę įsigyti vyrai (42 proc.) nei moterys (39 proc.), vyresni nei 50-ies metų (47 proc.) bei 1,1–2 tūkst. eurų pajamas per mėnesį gaunantys žmonės (46 proc.), didmiesčių gyventojai (43 proc.), respondentai su viduriniu ar profesiniu išsilavinimu (43 proc.), darbininkai ir ūkininkai (48 proc.), bedarbiai ir namų šeimininkės (45 proc.), pensininkai (42 proc.) taip pat kitų tautybių nei lietuviai gyventojai (57 proc.)
Reprezentatyvią gyventojų apklausą kovo 15–25 dienomis LRT užsakymu atliko rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanija „Baltijos tyrimai“. Tyrimo metu buvo apklausta 1115 pilnamečių Lietuvos gyventojų.