Jau netrukus, Paryžiaus automobilių parodoje, „Volvo S60/V60“ modelių gamoje debiutuos „R-Design“ modifikacijos.
„R-Design“ serija šiam švedų gamintojui atlieka itin svarbą misiją. Sportiškai apipavidalinti „Volvo“ turėtų galutinai su šaknimis išrauti dar nuo 20 amžiaus likusį įvaizdį, kad šie automobiliai yra skirti nuobodžias mašinas mėgstantiems lėtapėdžiams.
Šių dienų „Volvo“ neretai stebina galingais ir taupiais varikliais, padoriomis valdymo savybėmis, o mašinos su „R-Design“ paketu, panašu, išvis greitai privers pamiršti senovinį įvaizdį. Pažvelkite į įspūdingus bamperius, 18 colių ratus. Ir tai dar ne viskas. „Volvo“ inžinieriai šios serijos automobilius aprūpino 15 mm sutrumpintomis kietesnėmis spyruoklėmis, montuojamos standesnės pakabos gumos ir amortizatoriai. Diferencialo blokavimą važiuojant ant ribos imituoja patobulinta „Corner Traction Control“ sistema, kitaip suderinta ir ESP.
Beje, varikliai šios serijos automobiliuose tokie patys, kaip ir kituose „Volvo S60/V60“ modeliuose- „R-Desing“ paketą galima užsisakyti su visais, net ir silpniausiais varikliais.