„Volkswagen„ ieško būdų, kaip pagerinti vienos iš savo valdomų markių „SEAT“ pardavimus ir įvaizdį. Kol kas ispanų kompanija kitų broliškų markių tarpe atrodo visai prastai. „SEAT„ nuostoliai didžiausi tarp visų „VW“ valdomų kompanijų. Kaip išsigelbėjimo priemonė įvardijami du keliai – nauji modeliai bei naujos rinkos.
Dabar net 65 proc. „SEAT" pardavimų sudaro tik vienas modelis „Ibiza“, šis faktas aiškiai parodo esamą nenormalią situaciją.
Faktiškai, vietoje prekinio ženklo panaikinimo „SEAT„ suteikiamas paskutinis šansas. „VW“ bandys pristatyti ispanišką prekės ženklą Kinijoje, kurios rinka sparčiai auga. Ten „SEAT„ turėtų būti pristatomi kaip sportiški automobiliai. Šiuo metu Kinijoje parduodami „VW“, „Audi„, „Skoda“ bei „Lamborghini“ automobiliai. Beje, juos pardavinėti sekasi gerai.