Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Festivalis gaus naują pavadinimą, kuris bus naudojamas nuolat, o pavadinimo autoriui- tik nemokamai pasėdėt koncertuose. Bet juk kokie poreikiai- tokie ir rezultatai. Jei rengėjai iš tikrųjų būtų susirūpinę savo PR, konkurso dalyviai būtų gundomi kitokiomis priemonėmis. Lygiai tokia situacija ir su Kultūros sostine 2009, ir su Vilniaus metro logotipo projektu, kuomet konkursų nugalėtojams siūloma tenkintis juokingais atlygiais. Žinoma, negali nuneigt- tokia sistema veikia ir konkursai tampa naudingi rengėjams.
ir taip aisku, kad durnas pavadinimas, kam kisti tuos angliskus zodzius. Kaimofobai kazkokie
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų