• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausia elektromobilių problema šiandien yra akumuliatoriai. Jų talpos neužtenka pakankamai didelei ridai vienu pakrovimu.

REKLAMA
REKLAMA

Jau senokai gaminamas „Toyota Prius„ naudoja nikelio akumuliatorius, ką tik pasirodę „Nissan Leaf“ bei „Chevrolet Volt„ – ličio jonų akumuliatorius. Pastarieji plačiai naudojami elektroninių prietaisų maitinimui ir iš papltusių variantų turi vieną geriausių talpos rodiklių, tačiau ir jų neužtenka – normaliomis sąlygomis elektromobilis negali nuvažiuoti benzininiams varikliams įprastų atstumų.

REKLAMA

Ličio jonų baterija, jeigu jos masę išlaikyti priimtina, gali sukaupti apie 2000 kWh energijos. To neužtenka, kad elektra pilnai pakeistų organinį kurą transporto priemonėse.

Litis turi ir kitą problemą – tai gana retas metalas, ir, staigiai augant jo sunaudojimui, atsargų pagal kai kurias prognozes užteks neilgam.

Kaip praneša „Bloomberg“, „Toyota„ techniniamne centre Mičigane, JAV, bandoma kurti naujo tipo akumuliatorius, kurių pagrindą sudarys magnis ir siera. Inžinieriai tikisi, kad veikiantį pramoninį variantą galėsime pamatyti maždaug  2020 metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų