Praėjusį savaitgalį Esene vykusioje parodoje savo galimybes rodė automobilių perdirbimu užsiimančios firmos. Vokiečių „Lorinser“, kuri užsiima „Mercedes“ automobilių perdarymu, šį kartą pasiūlė ne kokį galios didinimo paketą, o hibridinę jėgainę. Tiuningas „žaliuoja“?
„Lorinser“ pasiūlė perdirbimo programą dyzeliniams ir benzininiams „Smart ForTwo“ automobiliams, po kurios šie mažyliai tampa pilnaverčiais hibridiniais automobiliais. Tokius „Smart“ tiuningo meistrai pakrikštijo „Easybrid“ vardu.
Perdirbimų esmė šiame automobilyje slepiasi už gražių galinės ašies ratų. Čia „Lorinser“ specialistai į būgninių stabdžių mechanizmų korpusus įbruko elektros variklius. Bendra dviejų elektros motorų galia siekia 41 a.g. Po automobilio dugnu sumontuota ličio-jonų baterija, o vairuotojas pats gali pasirinkti rėžimą, kokiu važiuos automobilis.
„Lorinser“ neatskleidžia techninių charakteristikų, tačiau jau žinoma, kad vien elektriniu rėžimu toks „Smart“ gali nuvažiuoti 30 kilometrų, o hibridiniu rėžimu gali leistis ir į 550 kilometrų ilgio kelią.
„Lorinser“ šiuo metu intensyviai bando savo „Easybrid“, tačiau tikėtina, kad jau 2011 rudenį „Easybrid“ jau bus pardavinėjami.