Ketvirtadienio vakarą – 1960 m. pagal rašytojo Roberto Blocho romaną sukurtas siaubo trileris „Psichopatas“. Scenarijus paremtas tikra žudiko maniako iš Viskonsino istorija. Bene pirmą kartą siaubo filmo siužeto centre buvo ne pats nusikaltimas, bet žudikas ir jo psichikos būklės analizė. Filme pasakojama apie didelę pinigų sumą pasisavinusią merginą Marion, kuri skuba pas savo meilužį, bet pavargusi ir išsigandusi nusprendžia apsistoti mažai lankomame motelyje.
Penktadienio vakarą laukia pažintis su filmu, kuris užima 40 vietą Amerikos kino instituto (American Film Institute) geriausiųjų amžiaus filmų šimtuke – „Į šiaurę per šiaurės vakarus“. 1959 m. sukurtame filme Gary Grantas vaidina Manhatano reklamos agentūros vadovą, įsivėlusį į žvalgo ir kontržvalgės istoriją, pilną apgavysčių, mirčių ir lenktynių. Tai ketvirtas, paskutinis ir geriausias bendras A. Hitchcocko ir G. Granto darbas.
Nusprendęs režisuoti „Paukščius“ A. Hitchcockas kreipėsi pagalbos į Jamesą Kennaway, kurio romanas „Šlovės melodijos“ buvo ką tik sėkmingai ekranizuotas. Taigi J. Kennaway grūmėsi su 37 puslapių tekstu apie Kornvalio valstiečių šeimą ir jų reakciją į staigų, sutartinį ir nepaaiškinamą visų pasaulio paukščių antpuolį. „Manau, turiu atsakymą, – pasakė J. Kennaway. – Nufilmuosime istoriją šeimos akimis. Niekada nepamatysime nė vieno paukščio. Girdėsime ir jausime juos tik taip, kaip juos jaučia mūsų personažai!“
„Ak... – atsiduso A. Hitchcockas. – Gerai, labai jums ačiū, pone Kennaway, už pastangas. Paštu gausite čekį.“
A. Hitchcockas šią istoriją įsivaizdavo visiškai kitaip: veiksmas iš kaimiško Kornvalio bus perkeltas į Marino apygardą Kalifornijoje, juostos personažais taps stilingi, sąmoningi ir išsilavinę žmonės. Režisieriui visiškai nerūpėjo paaiškinti, kodėl paukščiai puola žmones ir ką jie galėtų simbolizuoti. Jam tiesiog norėjosi daryti su paukščiais viską, ką tuo metu leido kino galimybės, svarbiausia buvo išspręsti didžiules technines problemas. Šio filmo seansas – šeštadienį 22.00 val.