Sausį Lietuvos naujų automobilių rinka išaugo 105 proc., iki 952 vnt., Latvijos rinka šoktelėjo net 177 proc., iki 801 vnt., o Estijos rinka, nors augo mažiausiai - 80 proc., tačiau sudarė net 1508 vnt. ir užtikrintai išsaugojo pirmąją vietą regione.
„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus ir apibendrinus „Regitros“ (Lietuva), CSDD (Latvija) ir „Maanteeamet“ (Estija) pateiktus pradinius duomenis, sausį Lietuvos rinkoje pirmavo „Nissan“ (129 vnt.), antrąją vietą užėmė „Toyota“ (108 vnt.), o trečioje liko „Volkswagen“ (106 vnt.).
Latvijos rinkoje praėjusį mėnesį dominavo „Volkswagen“ (184 vnt.), gerokai aplenkęs „Renault“ (98 vnt.) ir „Toyota“ (88 vnt.).
Estijoje į priekį smarkiai išsiveržė „Peugeot“ (287 vnt.), antroje vietoje liko „Toyota“ (144 vnt.), o trečiąją užėmė „Renault“ (141 vnt.).
Populiariausi asmeninės paskirties modeliai Lietuvoje buvo „Nissan Qashqai“ (86 vnt.), „Toyota Avensis'“ (37 vnt.) ir „Subaru Outback“ (34 vnt.), o tarp lengvųjų komercinių transporto priemonių užtikrintai pirmavo „Renault Master“ (19 vnt.).
Latvijos asmeninių automobilių rinkoje pirmavo „Volkswagen Golf/Plus“ (56 vnt.), „Volkswagen Tiguan“ (47 vnt.) ir „Renault Scenic“ (39 vnt.), tuo tarpu lengvųjų komercinių modelių kategorijoje visus pralenkė „Toyota Hilux“ (15 vnt.). Estijoje tarp asmeninių automobilių pirmavo „Peugeot 308“ (106 vnt.), aplenkęs „Peugeot Partner“ (73 vnt.) ir „Renault Megane“ (66 vnt.), o populiariausiu lengvuoju komerciniu modeliu tapo „Toyota Hilux“ (38 vnt.).
Visose trijose šalyse augimą labiausiai sąlygojo vis labiau atsigaunanti paklausa, taip pat itin maža palyginamoji bazė. Tačiau, kaip ir pernai, rinkos dydį ir lyderių rikiuotę veikia ir naujų automobilių reeksportas.
Sausį Baltijos šalyse iš viso įregistruotas 3 261 naujas lengvasis automobilis, t.y. dvigubai daugiau (+105 proc.) nei 2010 m. sausio mėnesį (1594 vnt.).
Bendroje Baltijos šalių rinkoje pirmavo „Peugeot“ (386 vnt.), antroje vietoje liko „Volkswagen“ (368 vnt.), o trečiąją užėmė „Toyota“ (340 vnt.).
Sausį Lietuvai teko 29 proc. bendros Baltijos šalių naujų automobilių rinkos, Latvijos dalis sudarė 25 proc., o Estija užėmė net 46 proc.