Vasario 19 dieną, virtualioje erdvėje buvo minimas skambus įvykis, kuomet kuklus raugintas agurkėlis sugebėjo surinkti daugiau „Facebook“ sistemos gerbėjų nei Kanados roko grupė „Nickelback“.
„Facebook“ socialiniame tinkle grupė „Can this pickle get more fans than Nickleback?“ buvo sukurta vasario 8-ąją dieną, kaip reakcija į dėl panašaus šių žodžių skambesio kilusį pokštą. Kanadiečių rokeriai dažnai tampa pašaipų objektu ir neretai kritikuojami dėl dainavimo pagal fonogramą.
„Nickelback“ šiuo metu turi daugiau nei 1,413,167 „Facebook“ gerbėjus, o vakar po pietų rauginto agurkėlio fanų skaičius jau siekė daugiau nei 1,414,000 narių.
Tokį rezultatą akcijos rengėjai vadina sveiko proto pergale ir atnaujina tikėjimą muzika.
Nepaisant didelės reklaminės kampanijos, panaši akcija, kurios metu pyragėlis su mėsa buvo pastatytas į kovą prieš dainininkę Cheryl Cole, nesutraukė reikalingos 1 milijono fanų paramos.