• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuolaikiniame meno centre birželio 15-ą bus pristatomi tyrimo ,,Lietuvos dalyvavimas Europos audiovizualinio sektoriaus rėmimo programose MEDIA Plius (2001-2006), MEDIA mokymai ir MEDIA 2007 (2007-2013): poveikis ir konkurencinės galimybės“ rezultatai ir rekomendacijos.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimo vykdytojai – „KEA European Affairs“ direktorius Philippe Kern ir tarptautinių projektų koordinatorius Jan Runge - pasidalins su Lietuvos valstybės įstaigų, kino profesinių sąjungų, audiovizualinių industrijų atstovais bei kitais šia sritimi besidominčiais dalyviais savo įžvalgomis apie Lietuvos audiovizualinio sektoriaus konkurencingumą MEDIA programose ir pateiks naudingų rekomendacijų dėl situacijos gerinimo. "KEA Europpean Affairs" yra viena žinomiausių ir profesionaliausių Europos įmonių, teikiančių konsultacijas, rengiančių strategijas ir atliekančių tyrimus kūrybinių industrijų srityje.

REKLAMA

Lietuva nuo 2003 metų dalyvauja MEDIA programose, kuriomis siekiama stiprinti Europos audiovizualinio sektoriaus konkurencingumą, didinti Europos kinematografinių ir audiovizualinių kūrinių kultūrinę įvairovę, užtikrinti jų platinimą ir sklaidą bei didinti prieinamumą visuomenei. Lietuvos kino gamybos ir platinimo įmonės, kino festivalių organizatoriai, filmų rodytojai bei kino specialistus rengiančios mokymo įstaigos dalyvauja programose, kurių veiklai vidutiniškai skiriama apie 961.213,00 Lt per metus. Naujosios kartos programa MEDIA 2007 taip pat numato paramą video žaidimų parengiamiesiems darbams ir naujų technologijų diegimui filmų platinimo ir rodymo srityse.

REKLAMA
REKLAMA

Iki 2009 m. nebuvo atliktas išsamus ir profesionalus Lietuvos dalyvavimo Europos audiovizualinio sektoriaus paramos programose vertinimas ir konkurencingumo didinimo galimybių studija. Todėl šiuo tyrimu pirmą kartą siekiama atskleisti, kokia yra Europos Sąjungos MEDIA programų įtaka Lietuvos audiovizualiniam sektoriui ir kokios yra Lietuvos audiovizualinio sektoriaus įmonių konkurencinės galimybės varžantis dėl MEDIA finansavimo su kitų, programoje dalyvaujančių, šalių įmonėmis ir kokie veiksniai lemia aktyvų/pasyvų ir sėkmingą/ nesėkmingą dalyvavimą.

Po tyrimo pristatymo birželio 15-20 dienomis SKALVIJOS kino centre bus galima susipažinti su MEDIA programų paramą gavusiais lietuviškais filmais. Nemokamus seansus lietuviškų filmų mėgėjams dovanoja MEDIA programų skyrius, kino studijos: „Studija 2“, „Filmų era“, „Uljanos Kim studija“ ir Lietuvos muzikos ir teatro akademija. Daugiau informacijose rasite SKALVIJOS kino centro birželio mėn. filmų programoje (www.skalvija.lt).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų