„Porsche“ šią savaitę prisižadėjo ant vieno iš savo automobilio įamžinti milijono oficialaus firmos „Facebook“ puslapio gerbėjų vardus. Taip išpuoštas automobilis keliaus į firmos muziejų.
„Porsche“ dar neatskleidė, koks modelis bus papuoštas gerbėjų inicialais. Žinoma, kad toks automobilis papuoš firmos muziejaus ekspoziciją Štutgarte jau kitų metų pradžioje.
Kai „Porsche“ paskelbė darysianti tokią akciją, jau po dienos oficialaus firmos „Facebook“ puslapio gerbėjų skaičius viršijo milijoną.
Įdomi detalė, „Porsche“ savo darbuotojams draudžia naudotis „Facebook“. Teigiama, kad firmos vadovybė baiminasi pramoninio šnipinėjimo. Esą užsienio įmonių žvalgai gali sekti „Porsche“ darbuotojų įrašus socialiniuose tinkluose, ieškodami užuominų apie kompanijos naujienas ar technines inovacijas.