• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ apsisprendė – tik 3 litrus kuro šimtui kilometrų kelio naudojantis hibridinis „918 Spyder“ bus gaminamas. Aukštųjų technologijų pasaulyje kalbėti apie pinigus kažkaip nepatogu, tačiau hibridinio superautomobilio kainos nepaminėti neišeina, nes ji irgi stebina – už „918 Spyder“ pirkėjams teks pakloti 645 tūkst.  eurų.

REKLAMA
REKLAMA

„Porsche 918 Spyder“ yra vadinamosios centrinės komponuotės automobilis, jėgainė tokio tipo mašinose montuojama už krėslų eilės, bet dar prieš galinę automobilio ašį. Šio „Porsche“ hibridinė jėgainė- tai  500 a.g. 3,4 litro darbo tūrio V8 tipo vidaus degimo motoras ir du elektriniai varikliai, kurių bendras pajėgumas siekia 218 a.g.

REKLAMA

Važiuojant grynai elektriniu rėžimu galima pravažiuoti 25 kilometrus, o elektros baterijos įkraunamos stabdymo metu ar stovėjimo aikštelėje iš elektros tinklo. Pasirinkus hibridinį rėžimą elektronika pati sprendžia kada ir kaip naudoti variklius, o pasirinkus sportišką rėžimą maksimaliu rėžimu dirba vidaus degimo motoras, tuo tarpu elektros varikliai talkina vairuojant automobilį- jį užtikrina, kad būtų vadinamieji traukos vektoriai. Dar yra ir visiškai lenktyninis rėžimas. Važiuojant lenktynių trasa elektros baterijose sukaupta energija naudojama energingam trumpalaikiam įsibėgėjimui, pvz. lenkiant varžybų oponentą.

Maksimalus „Porsche 918 Spyder“ greitis siekia 320 km/h, iki 100 km/h šis automobilis įsibėgėja per 3,2 sekundės. Tačiau yra ir dar keli itin efektingi techninių duomenų skaičiukai. Vidutinės kuro sąnaudos siekia tik 3 litrus 100 kilometrų kelio, o CO2 emisija- tik 70 g/km.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų