Pirmasis 2010 metų „Bravissimo“ pilnas Švyturių – 2009 metų operos ir baleto geriausiųjų: „karšti“ interviu su Ieva Prudnikovaite, Vytautu Juozapaičiu, Arūnu Malikėnu. Jurgita Šaltytė rašo apie Anastasiją Čiumakovą, o Helmutas Šabasevičius – apie Romą Ceizarį.
Žurnalo puslapiuose vis dar „skamba“ įvykusios premjeros, G. Bizet operos „Karmen“ garsai: pastatymą recenzuoja Živilė Ramoškaitė.
„Legendose“ Audronė Juozauskaitė pasakoja apie pasaulio didžiųjų scenų (jų tarpe – ir Metropolitan Opera) žvaigždę, lietuvaitę operos solistę Liliją Šukytę, pasaulyje žinomą kaip Lilian Sukis.
O štai atkeliauja įžymusis Figaras – artinasi W.A.Mozarto operos „Figaro vedybos“ premjera, jos sukūrimo peripetijas, siužeto vingius narplioja Eglė Ulienė. Naująją premjerą LNOBT stato ispanų statytojai, viena jų – choreografė Nuria Castejon, kurią kalbina Agnė Biliūnaitė.
„Labiausiai man trūksta teatro“ – prisipažįsta 80-mečio jubiliejų minėjusi balerina Ramutė Janavičiūtė-Kantoravičienė, o su ja kalbasi Rita Brazaitienė.
Apie daugybę debiutų Kauno valstybinio muzikinio teatro scenoje bei naujos salės atidarymą pasakoja Lina Stankevičiūtė.
Spausdiname Boriso Kehrmanno recenziją apie operą „Lietuviai“, paskelbtą žurnale „Opernwelt“ bei apžvelgiame IV operos kritikų seminarą „Operos libreto fenomenas“.
Dėmesio! Jūsų laukia tikros staigmenos: „Netikėtas žvilgsnis“ ir „Linksmoji pauzė“, kurioje pilna Baltojo metalinio tigro mažųjų brolių! Kas jie - tikrai sužinosite skaitydami žurnalą „Bravissimo“.
Justa Adomonytė