Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras vertina įvairias nuomones, nuolat kviečia ir informuoja tarptautinės žiniasklaidos redaktorius ir žurnalistus apie naujausius teatro pastatymus.
Solidūs laikraščiai ir žurnalai („International Herald Tribune“, „Opernwelt“, „Opernglas“, „Opera Now“, „Opera Magazine“ ir kiti) nuolat reaguoja, informuoja tarptautinę bendruomenę apie meninius įvykius Nacionaliniame operos ir baleto teatre, pažymėdami aukšto lygio, įdomius pastatymus. Akivaizdu, kad Lietuvos žiniasklaidą jie mažai domina, mieliau persispausdinama asmeniniame portale talpinama autoriaus subjektyvi nuomonė.
Įdomu tai, kad pats straipsnio autorius Heninngas Hoholtas prisistato kaip „operos, baleto, teatro, muzikos, klasikinės muzikos, dailės, architektūros, literatūros, fotografijos kritikas“. Neįtikėtinai įvairiapusiški „gebėjimai“! Neabejotinai, teatrui ir ypač menininkams reikalinga kritika, tačiau ji turi būti profesionaliai pagrįsta, kompetetinga. Šiuo atveju taip nenutiko.
Sutinkame, kad gruodžio 31 d. vakarą Violetos partiją dainavusi Asmik Grigorian buvo ne geriausios vokalinės formos, tačiau nesutinkame, kad A. Grigorian balsas nėra tinkamas Violetos partijai. Ji šią partiją dainuoja ne vienerius metus, ir ne tik Vilniuje, bet ir Latvijos nacionaliniame operos teatre, yra gavusi apdovanojimą už sėkmingą Violetos vaidmens atlikimą, ją labai aukštai vertina žymūs režisieriai Jonathanas Milleris ir Chen Shi-Zhengas, statę „Traviatą“ daugelyje pasaulio scenų. Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre vaidmenys yra skiriami įsiklausius į meno vadovybės nuomonę, remiantis iškiliausių vokalo specialistų pastebėjimais. Vienas jų - prof. Virgilijus Noreika. Pasak jo, „Asmik Grigorian yra labai talentingas žmogus, puiki dainininkė. Violetos Valery vaidmuo ir partija jai labai tinka. Aišku, reikalavimai tokiam talentui yra ypatingi“.
Gaila, kad žiniasklaida persispausdina neprofesionalaus kritiko požiūrį, tačiau nuolat ignoruoja kompetetingų operos meno žinovų vertinimus. Ateityje lauktume daugiau profesionalių kritikų, recenzentų dėmesio operai ir baletui, jų išsamių, pagrįstų nuomonių, spausdinamų Lietuvos dienraščiuose bei interneto svetainėse.