• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių ralio trasose nebuvo nieko efektingesnio, taip garsiai riaumojančio, kaip legendiniai B grupės lenktyniniai automobiliai. Tai buvo itin tikslūs įrankiai aukščiausio lygio profesionalams, neatleidžiantys klaidų. Ne veltui sakoma, kad šių dienų WRC bolidai skirti berniukams, o mašinomis tikriems vyrams buvo B grupės monstrai.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo 1982 iki 1986 metų daugybė automobilių aistruolių visame pasaulyje užgniaužę kvapą stebėjo, kaip tarpusavyje kovoja „Peugeot“, „Lancia“, „Renault“ ar „Audi“. Savo automobilių ekstremalias B grupės versijas buvo paruošę net „Porsche“ ir „Ferrari“. Tai buvo ne tik unikalios, bet ir pavojingos mašinos.

REKLAMA

Automobilių sporto funkcionieriai jau neturėjo kur dėtis po serijos žiaurių katastrofų. Kantrybės taurę perpildė “Lancia„. Sėdėdamas prie „Delta S4“ vairo žuvo talentingas suomių lenktynininkas Toivonenas. Ši paskutinė iš kelių katastrofų su supergalingais ralio automobiliais, 1986 metais inspiravo B grupės monstrų eros pabaigą ir naujos A grupės automobilių kelio pradžią ne tik lenktynių trasose, bet ir bendrojo naudojimo keliuose.

Tačiau užteko keturių metų, kad B grupės monstrai taptų nemirštančia legenda. Jie verti legendos. Užmeskitę akį į mūsų kolegų iš autozine.com „atkastą“ filmuką- įsitikinsite patys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų