Kristupo vasaros festivalis atveria savo vartus liepos 1 d. 21 val. Šv. Kotrynos bažnyčioje, griaudėdamas dramatiško Karlo Jenkinso „Requiem“ garsais.
Karlas Jenkinsas daugeliui žinomas kaip džiazo multiinstrumentininkas ir tokių grupių kaip „Nucleus“ bei „Sotf Machine“ narys. Tačiau po ilgo džiazavimo laikotarpio, paženklinto rimtų pasiekimų tarptautiniuose festivaliuose (pvz., Montreux prizu), Jenkinsas pasinėrė į akademinę kūrybą, išrasdamas savitą kalbą, kurioje klasikiniai elementai persipynę su etniniu vokalu bei liaudies instrumentais.
Jo diskografijoje – 17 auksinių bei platininių plokštelių, išleistų EMI bei „Sony Classic“ kompanijų. Jungtinės Karalystės akademinės muzikos radijas „Classic FM“ įtraukė jį į garsenybių „panteoną“, skirdamas aštuntąją poziciją – aukščiausią tarp visų gyvųjų kūrėjų. Jo muzikos atlikėjai – Londono simfoninis orkestras, Maratas Bisengalievas, Brynas Terfelas, Catrin Finch, ir kiti žymiausieji britų bei viso pasaulio klasikos meistrai, o liepos 1 d. koncerte jo įspūdingąjį „Requiem“ atliks iškilūs Lietuvos muzikai: „pasigėrėtina išpuoselėto vokalo, inteligencijos, kūrybiškumo darna“ (anot kritiko E. Gedgaudo) pasižyminti solistė Asta Krikščiūnaitė, profesionalus, puikų tonusą išlaikantis Šiaulių valstybinis choras „Polifonija“ ir nenustygstantis, nepailstantis tyrinėti įvairiausius muzikos žanrus Šv. Kristoforo kamerinis orkestras (vad. prof. Donatas Katkus). Prie dirigento pulto žengs choro „Polifonija“ vadovas Gediminas Ramanauskas.
Nors tradiciškai „Requiem“ žanras yra skiriamas mirusiųjų pagerbimui, Karlas Jenkinsas suteikė jam kitokią prasmę, įpindamas japonų haiku eiles, perteikiančias gyvenimo cikliškumo filosofiją. Tai – ne rauda, o įsijautimas į gyvenimą, žmogaus būties apmąstymas, kunkuliuojantis audringa ekspresija ir dvelkiantis egzotiškais rytų motyvų atspalviais. K. Jenkinsas dėsto savo idėjas labai patrauklia ir suprantama kalba, skolindamasis šiuolaikinius ritmus iš neakademinių žanrų, teikdamas svarbų vaidmenį melodijoms (kurių daugelis įstringa mintyse vos jas išgirdus) bei subtiliai įpindamas japoniškuosius motyvus. Jo muziką paprasta pamėgti nuo pirmųjų taktų ir būtent jos nuoširdumas, efektingumas lėmė kompozitoriaus pripažinimo ženklų gausą.
Pradėdamas šių metų koncertų maratoną pribloškiančiu XXI a. „Requiem“, Kristupo vasaros festivalis kviečia visą liepą bei rugpjūtį mėgautis muzika Šv. Kotrynos ir Šv. Kazimiero bažnyčiose, Vilniaus mokytojų namų kiemelyje, Šešuolėlių ir Bistrampolio dvaruose.