Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai kaip cia dabar, iseina kad lietuviu darbo jega pigesne nei kinu.
Ten tie Lubio minimi kinų elektromobiliai tėra skardinės ant ratų. Ir jokių mažųjų mašinų kinai į Europą, skirtingai ką teigia mūsų melagis, neveža. jie nepraeina europinių saugumo reikalavimų... Tik dabar geriausieji jų pasiekė.
Matos, kad Lubys yra ne automobilistas ir neturi reikiamų patarėjų. Dėl atsuktuvinės surinkimo daržinės mums nėra ko judintis. Geriau jau sava gamyba, pabrėžiu gamyba, užsiimti, nes jau turim labai talentingą kūrėją elektromobilių srityje. Užteks viską pirkti iš kitų, laikas, jei norim būti normalia valstybe, kurti. Lubys tik dar kartą pademonstruoja, kokį netikųsį elitą turim...
Naftininkai visada trukdys ar supirkinės ekoišradimus. Bet tai reikalas vis tiek juda - juk tokių auto daugėja ir labiau išsivysčiusiose šalyse.
pritariu praeiwiui,
TAS SURINKIMO FABRIKĖLIS TIKRAI NEATSIRAS,NES PASAULIO NAFTOS MAGNATŲ MAFIJA TIKRAI NELEIS TOBULINTI IR DIEGTI I GAMYBĄ NE BENZINU AR MAZUTU VAROMUS AUTOMOBILIUS.TAI BUS PALENGVA UŽDUSINTA IDĖJA,NES MATYT PONAS LUBYS NEŽINO KĄ JIS PASIŪLĖ PASAULIO GALINGIESIEMS..
Geriau mažiau, nei nieko ;)
r kinai surinkinės elektromobilius laisvalaikiu?
tokiam nesigaudančiam tokie elektromobiliai visų pirmiausia yra per brangūs. O su kiniečiais apsimoka prasidėti,nes praktiškai tik jie teturi retųjų metalų ,reikalingų paskutinės kartos akumuliatorių gamybai. Tiesa, Kroatija taip pat jau išleidžia trivietį elektromobiliuką ,jis nebrangus - skelbta ,kad bazinio modelio kaina kažkur prasideda nuo 20 tūkst.eurų.Vienu pakrovimu nuvažiuos 150 km,(kinietiška importinė baterija).Jie teisinasi,kad brangoka todėl ,kad baterijos kaina per 10 tūkst. eurų.Tiek žinių.
Kiniški konteineriai plaukia aplink visą Europą, todėl tą "daržinę" jie gali išsinuomti bet kurioje vietoje nuo Ispanijos iki Suomijos, bet geriausia arčiau realizavimo rinkų.
Pagal elektromobilių pardavimus Lietuva, nei aplinkinės šalys nėra lyderės.
Klausimas - kam LT juos rinkti?
Pagal elektromobilių pardavimus Lietuva, nei aplinkinės šalys nėra lyderės.
Klausimas - kam LT juos rinkti?
REKLAMA
REKLAMA
Kinai norėtų Lietuvoje surinkinėti elektromobilius